Wojciech Helmin Wojciech Helmin
31
BLOG

Marzy mi się taki mój Kraj....

Wojciech Helmin Wojciech Helmin Rozmaitości Obserwuj notkę 0

 

Marzy mi się taki mój kraj, co by Prezydent był szanowany nie tylko po śmierci.

Marzy mi się mój Naród dumny, co chodzi z podniesioną głową, szczyci się wolnością, ale też potrafi się o tą wolność i dumę upomnieć.

Dlaczego, gdy ginie Prezydent wraz z generałami, służby specjalne nie są postawione w najwyższej gotowości?

Dlaczego nie postępuje się zakładając najgorszego w takich wypadkach – czyli zamach?

Dlaczego to nie nasze służby są przy samolocie jako pierwsze?

Dlaczego o stracie przywódcy znów dowiadujemy się od tzw. naszych sprzymierzeńców?

Dlaczego ciała naszych rodaków lecą najpierw do Moskwy i tam jest prowadzone główne śledztwo?

 

Jak odmienna byłaby w takim przypadku reakcja takich krajów jak Niemcy, Francja,  Rosja, czy USA?  Nigdy nie będziemy prawdziwie Wolni i Suwerenni, gdy sami nie będziemy się szanować!

...syn, mąż, ojciec

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości