Yalie Yalie
117
BLOG

GODZINA NEWSOW online - wazne pytanie

Yalie Yalie Polityka Obserwuj notkę 10

Mam wielka prosbe do informatykow i osob, ktore siedza "w komputerach". Chodzi mi o rzetelne i proste wyjasnienie kwestii CZASU  podawanego przy newsach w portalach informacyjnych. Wciaz powraca w dyskusjach problem godziny pierwszej wiadomosci o katastrofie, ktora na stronie GW wyswietlano jako 8.38. Jest tez kwestia czasu zamieszczenia tresci mowy Komorowskiego na portalu TVP. Sa tez newsy z portali zagranicznych i wpisy na forach rosyjskich. Jak odczytywac te godziny? Osoby, ktore podnosza ten temat odsylane sa od razu na kursy podstaw informatyki lub wyzywane od informatycznych debilkow. Ja sie nie wstydze przyznac od razu, ze byc moze jestem takim informatycznym debilkiem, i bezwstydnie pytam tych, ktorzy zechca mnie - i innych, nie zawsze zadeklarowanych, informatycznych debilkow - oswiecic w tej kwestii. A wiec jak to jest z tym czasem i serwerami?

Dzis pisal tez o tym:

http://tyche44.salon24.pl/190844,czy-ktos-mi-wytlumaczy

Dziekuje z gory za pomoc!

Pozdrawiam,

Yalie
O mnie Yalie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka