amiranta "żeby coś jeszcze po sobie zostawić" - czytuję czasem salonowe notki i - co za traf! - takim przypadkiem trafiłam na Pani... Ten tytułowy lęk jest jakby kwintesencją niewiary: "było przecież "nie lękajcie się" - tylko czego niby... Komentarz do notki: lęk o życie
amiranta @Szeliga Jak zasugerowałam wyżej (przepraszam, że dotarłam tak późno) - kwestia prawdy nie występuje w humanistyce, zatem dowolne przykłady są, lub nie, jedynie solidną podbudową miłej dyskusji. Taki flecista z Hameln oczywiście,... Komentarz do notki: Sabio ignorante – współczesny pastuszek
amiranta @Harcownik Osobiście nie uważam wszelkiej humanistyki za naukę, chyba że w zamyśle propedeutycznym - skoro zaś tak, to i takie "zastosowania" wchodzic muszą w grę. Brak arystokratycznej elity ułatwia te zabiegi. Komentarz do notki: Sabio ignorante – współczesny pastuszek
amiranta @ProvoCatio https://roaria.blogspot.com/2016/07/przepowiednia-i-przyszed-czas-kiedy.html Komentarz do notki: Ocalenie
amiranta @leszek152 cenzurują cię? - tak mi przykro... Komentarz do notki: Czego nie uświadczysz w mediach „wybiórczych”
amiranta @AndMan co do "uczelni" (być może nie zna Pan tych środowisk) - nie dziwi nic. Świadectwa, zapewniam Pana, mają gdzieś. A poza tym, tam nie ma doboru naturalnego - oni tam "z ojca na syna żyją w celibacie" :) Komentarz do notki: Świat według Wyborczej i prof. Majcherka- Jak osiągnąć dobrobyt i wzrost cywilizacyjny
amiranta from @amiranta: wkleiłam z worda i proszę: zniknęła kursywa, za to niespodziewanie z oryginałem - fatalnie to się teraz czyta, sorki Komentarz do notki: "BLOK ŻYDOWSKI NA PARADZIE RÓWNOŚCI" (8 CZERWCA 2019)
amiranta Komentarze zachwycają niezrozumieniem intencji Autora :))) Tymczasem jedyną pobudką, dla której napisał tekst (reprezentując FŻP) jest OBAWA, co z żydowskiego akcesu wyniknie. Jeśli (co pewne jak w banku), "antysemityzm" - to pół,... Komentarz do notki: "BLOK ŻYDOWSKI NA PARADZIE RÓWNOŚCI" (8 CZERWCA 2019)
amiranta Autorze: tu nie chodzi o Majcherka (śpiewać każdy może) - chodzi o dziennikarstwo, rozpowszechnianie dowolnych treści. Te zaś jest, jak wiadomo, zależne od właściciela (wydawcy). Gdy jest on Polakiem z obywatelstwa - pół biedy: mamy... Komentarz do notki: Świat według Wyborczej i prof. Majcherka- Jak osiągnąć dobrobyt i wzrost cywilizacyjny