Pomoc techniczna Salon24.pl

1. Jak założyć blog?

Należy się zarejestrować. W formularzu rejestracji trzeba zaznaczyć opcję "Chcę założyć blog". 


2. Mam już konto komentatorskie i teraz chcę założyć też blog

W ustawieniach konta należy zaznaczyć opcję "Chcę założyć blog".


3. Brak linka aktywującego konto

Sprawdź w swojej poczcie mailowej zakładkę "Spam". Jeśli mail aktywujący konto jednak do Ciebie nie dotarł, skorzystaj z opcji "Wyślij jeszcze raz". Jeśli to też nie pomoże, skontaktuj się z administracją - być może podczas rejestracji źle wpisałeś swój adres e-mail.

 

4. Problemy z logowaniem

Powodem mogą być chwilowe problemy techniczne lub słaba jakość połączenia z Internetem. Jeśli zapomniałeś loginu lub hasła, skontaktuj się z administracją serwisu.

 

5. Rejestracja w Salonie24 za pośrednictwem Facebooka

W Salonie24 można założyć konto przy użyciu Facebooka. Konto założone w ten sposób można zmienić z komentatorskiego na konto z blogiem ("Ustawienia konta"). Notki blogowe nie będą jednak publikowane na Facebooku (można je udostępniać za pomocą wtyczki znajdującej się pod tytułem każdej notki).

Logowanie do konta w Salonie24 założonego przez Facebooka musi się odbywać przy użyciu "Connect with Facebook".


6. Jak pisać blog. Poradnik

Jak wyróżnić się wśród milionów tekstów, które codziennie pojawiają się w sieci? Jak pisać blog, by był chętnie czytany i komentowany? W naszym poradniku znajdziesz kilka dobrych rad.

 

7. ​​Wklejanie tekstu notki

Treść można wpisywać bezpośrednio w edytorze lub przekleić z innego edytora. Zalecamy korzystanie z Notatnika, a następnie skopiowanie i wklejenie tekstu do edytora notki. Notatnik usuwa niechciane formatowanie tekstu.


8. Dodawanie zdjęć do notki

Zdjęcia można dodawać w tekście na dwa sposoby: górne zdjęcie (między tytułem a treścią notki) za pomocą narzędzia znajdującego się w prawej szpalcie lub w tekście za pomocą ikony "Grafika" Pamiętaj, że musisz mieć prawo do publikacji zdjęcia, które chcesz zamieścić na blogu.


9. ​Dodawanie filmów do notki

Należy skopiować link strony z filmem, a następnie w pasku narzędzi edycji notki wybrać ikonę "Wideo" i wkleić adres.


10. Komentowanie

Do komentowania wykorzystujemy narzędzie udostępniane przez Facebook. Aby opublikować komentarz pod notką, trzeba być zalogowanym na Facebook’u. Podczas wpisywania komentarza pojawi się okno logowania. Starsze komentarze (opublikowane do 3 stycznia 2017 r.) są dostępne zbiorczo pod notkami. Użytkownik może przeglądać swoje komentarze – link znajduje się w Ustawienia konta.


11. Zgłaszanie nadużyć

Jeśli Państwa zdaniem jakiś wpis narusza obowiązujące prawo, Regulamin lub Netykietę Salonu24, można to zgłosić administracji serwisu za pomocą linka "Zgłoś nadużycie", znajdującego się pod każdą notką. Zgłoszenie należy krótko uzasadnić. Komentarze publikowane w aplikacji Facebooka można zgłaszać jako spam za pomocą linka znajdującego się w rozwijanym menu z prawej strony komentarza.


12. Korzystanie z Salonu24 na telefonie lub tablecie

Salon24.pl dostosowuje się do wielkości ekranu urządzenia, na którym jest otwierany. Wyświetla się zarówno na dużym ekranie komputera, jak i na smartfonach i tabletach. Na każdym urządzeniu jest dostępna pełna wersja, tzn. oprócz tekstów jest także możliwość zalogowania się, napisania notki lub komentarza.


13. Korzystanie z RSS

Wszystkie strony mają adresy dla czytników RSS. Więcej informacji na ten temat: http://www.salon24.pl/info/rss


14. Zmiana nicka lub adresu e-mail

Aby zmienić nick, należy skontaktować się z administracją.


15. Blokowanie innych użytkowników

Blokada użytkownika polega na tym, że nie będzie on mógł przysyłać nam niechcianych wiadomości przez pocztę wewnętrzną. W tym celu w Panelu zarządzania należy przejść do zakładki "Poczta". Następnie kliknąć w koło zębate znajdujące się obok awatara wybranego nadawcy wiadomości i kliknąć w "Zablokuj użytkownika". Spowoduje to blokadę i usunięcie całego wątku korespondencji z tym użytkownikiem.

Blokady można cofnąć w ustawieniach konta w zakładce „Blokady”.


16. Filtr ukrywający treści

Treści naruszające zasady publikowania mogą zostać objęte filtrem, który utrudnia dostęp do nich. Są one wówczas niewidoczne dla użytkowników serwisu. Zarejestrowani użytkownicy serwisu mogą wyłączyć filtr podczas bieżącej sesji w ustawieniach konta.


17. Jak usunąć blog?

Aby usunąć blog, należy skontaktować się z administracją.

18. Kontakt z administracją Salonu24

Zarejestrowani i niezarejestrowani użytkownicy mogą kontaktować się z administracją serwisu wyłącznie za pomocą formularza kontaktowego lub listownie na adres siedziby spółki.

 

Ostatnia aktualizacja: 30.01.2017 r.