1FELEK 1FELEK
284
BLOG

kochani z Platformy weżcie sie za III RP

1FELEK 1FELEK Polityka Obserwuj notkę 0

- co to bedzie. Cukier po 6 złotych, wszystko drozeje. Drozeja lekarstwa, drozeje energia, opłaty komunalne, wieczysta dzierzawa. VAT bedzie podnoszony do 25 % wg informacji medialnej. Takie przyrzeczenie złozyl Rostowski w Brukseli, zeby zmiejszyc dług budzetowy.

 W Polsce gdzie dochody sa najnizsze sposród państw UNII, ceny sa dwukroc wyższe. Do czego zmierza Platforma, partia nieudaczników, jakis historyków, polonistów, teologów, kulturoznawców i bibliotekarzy.

  Czy to towarzysto nie widzi nedzy w jakiej zyja Polacy, przynajmniej pare mionów. Ja po 35 latach składkowych mam 900 złotych, nie stac mnie na lekarstwa itd. A tylko dlatego, bo pracowałem poza sfera budzetową i nie byłem w słuzbach mundurowych i nie byłem w PZPR, bo dzisiaj miałbym pare tysiecy na reke i z cygarem krazyłbym po salonach. To kara, bo pracowałem w budownictwie, byłem w Solidarnosci itd.

  Ciekaw jestem czy problem takich jak ja, a jest nas pare ładnych milionów, których władze III RP wykluczyły juz  zycia, ktos poda ręke, żeby przywrócic do zycia czynnego. Do udziału w zyciu państwa.

  Zblizaja sie WYBORY i sobie tak myslę, ze ci medrcy, ktorzy nas pouczaja, ze Polska jest krajem biednym powinni byc wykluczeni z zycia publicznego, bo w III RP jednak zdeponowali na swoich kontach miliony zlotych. Niech tacy jak Rostowski nas nie pouczaja, bo sam Rostowski swojej corci 21 letniej bez przygotowania załatwił robote doradczyni ministra Sikorskiego za 6 tysiecy netto, gdzie jego prz\yzwoitośc. Gdzie przyzwoitość Tuska kiedy przymyka oczy na nagrode dla Rosoła w wysokosci 60 tysiecy złotych za załatwianie roboty Sobiesiakowej w Toto-lotku. Gdzie przyzwoitosc Platformy, ze nie napietnowała swoich czlonkow za takie zachowania. A ile takich rzeczy sie dzieje w III RP.

  Co to sie w tej Polsce dzieje obecnie, nie mozemy milczeć i powtarzac za Wyborcza i TVN-em, ze jest dobrze.

1FELEK
O mnie 1FELEK

spokojny, do zycia podchodze bez emocji

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka