1FELEK 1FELEK
332
BLOG

kiedy Platforma z Tuskiem weżmie sie za Państwo

1FELEK 1FELEK Gospodarka Obserwuj notkę 6

-  Mam dosć tej walki Tuska z Kaczyńskim. Przez dwa i pół roku rzadów słyszałem tylko z ust Tuska i jego Platformy, ze winne nedzy w Polsce sa rzady Jarosława Kaczyńskiego i PiS-u. Od kwietnia do wczoraj tylko Smoleńsk, katastrofa itd, a od wczoraj zaczeła sie walka MEDIÓW i Platformy z wypowiedzią Jarosława Kaczyńskiego, która była niestosowna.

  Ale po co tyle wrzasku podnosicie, przez znanych dziennikarzy TVN-u, Gazety Wyborczej, Radia Zet itd., żeby przykryc swoje nieudolne rzady, najgorsze w III RP.

Kochani, Wam tam w Warszawie super sie powodzi i zarazem w glowie przewraca, Polacy zyja w coraz wiekszej nedzy. Codziennie cos drozeje. Wczoraj np podniesiono oprocentowanie kredytów, podniesiono ceny paliwa, choc na rynkach swiatowych obnizono.

   Zawsze Tusk ma odpowiedz na wszystko, to kryzys swiatowy, to Kaczyński itd, żadnych konkretnych decyzji, które poprawiłyby los Polaków.

  Ja zyje za 900 zlotych, n ie stac mnie na lekarzy, lekarstwa, na opłaty stałe itd, a przepracowałem realnie w Polsce ponad 35 lat, pewnie dlatego, bo nie byłem w PZPR-e, a Solodarności i może dlatego, ze pracowałem w budownictwie, a nie byłem w PRL-owskich słuzbach mundurowych.

  Panie Tusk i Panie i Panowie dość tych IGRZYSK, wezcie sie za robote.

Przygladnijcie sie sobie na filmie, który pokazywano w dziennikach telewizyjnych , gdy składaliscie ten to doniesiennie do Prokuratury przeciwko Jarosławowi Kaczyńskiemu, byliście Żenujący, wstyd mi za takich posłow w III RP.

  Chciałbym łaskawie poinformować, ze nie jestem w PiS, ani Jarosław Kaczynski nie jest moim guru.

1FELEK
O mnie 1FELEK

spokojny, do zycia podchodze bez emocji

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka