ja.marecki ja.marecki
490
BLOG

Chłopy wyjechali i zdziczeli

ja.marecki ja.marecki Polityka Obserwuj notkę 26

"Z PSL-em to jest tak, że te chłopy wyjechali ze swoich miast, miasteczek i wsi, z gospodarstw, trafili do Warszawy i zdziczeli, zbaranieli po prostu. To co oni robią - tańczą, śpiewają, oprócz tego głosują za ustawami np., które w przyszłości umożliwią adopcję dzieci, za związkami partnerskimi. No przepraszam bardzo, no chłopy wyjechały ze wsi i zupełnie im odbiło."

Taką refleksją, na temat soptu wyborczego PSL, podzielił się ze społeczeństwem Adam Hofman, rzecznik PiS. Czy to podpada pod "mowę nienawiści", czy może to jest "oczywista oczywistość", o której należało po prostu ludziom przypomnieć?

 

 

ja.marecki
O mnie ja.marecki

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka