WUJEK WUJEK
193
BLOG

"Odkręcona" głowa TVP

WUJEK WUJEK Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

Większość dzisiejszego dnia spędziłem obserwując TVP Info.  Naturalnie, z powodu wybuchu w wagonie londyńskiego metra, telewizja donosiła o tym zdarzeniu co kilkanaście minut. Powtarzano przy tym relację świadka, kobiety, która w tłumaczeniu jakiegoś speca miała się wypowiedzieć tak: " Usłyszałam huk, odkręciłam głowę i zobaczyłam dym"

Z pierwszej relacji po prostu się uśmiałem. Druga już mnie poirytowała, następne wkurzyły do imentu. To, że jakiś debil tak idiotycznie przetłumaczył z angielskiego wypowiedź kobiety, to jedno. Ale to, że jakaś debilka czyta bezmyślnie co chwilę ten sam tekst przez cały dzień i nikt tego nie zauważa i nie koryguje, to jest skandal. TVP nie ma zbyt dobrego odbioru w społeczeństwie, o czym pisałem onegdaj, więc tym bardziej powinna dbać o to, by się tak tragicznie nie ośmieszać. 

Mam nadzieję, że "odkręconą" głowę ma w tej chwili redaktor wydania a odkręcił mu ją osobiście prezes TVP.  Mam też nadzieję, że przedtem prezes  "przykręcił" sobie własną.

WUJEK
O mnie WUJEK

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura