BoanergesX BoanergesX
233
BLOG

27 XII. Życzenia...

BoanergesX BoanergesX Rozmaitości Obserwuj notkę 2

Christus natus est nobis! Venite, adoremus!

 

Właśnie dzisiaj - z premedytacją, a nie przez zapomnienie - Tym

Przewielebnym i tym Wielmożnym, Szanownym i Ukochanym, Krewnym i

Przyjaciołom, Znajomym i Nieznajomym, a szczególnie tym

wszystkim, do których dawno powinienem był się odezwać, a nadal

tego nie uczyniłem oraz tym wszystkim, co nadal czytają moje

notki, a także wszystkim moim Szacownym Nieprzyjaciołom, życzę

Radosnych Świąt Pamiątki Bożego Narodzenia, które wciąż trwają!

Amen.

 

Andrzej Wawrzyniak - Podzielmy się milczeniem

 

Składam te życzenia właśnie dzisiaj, a jest to mój zwyczaj już od kilku lat. Zadziwiające co świat zrobił z nami i co my pozwoliliśmy dać z sobą zrobić. Czas Adwentu, czy jak kto woli "czas przedświąteczny" powinien być czasem umartwienia, wyrzeczenia, sprzątania materialnego i duchowego, aby dobrze i właściwie się przygotować. Gdy nadejdzie dzień Świąt powinna być eksplozja Radości, Świętowania i Szczęścia, która powinna trwać co najmniej 12 dni.

Jednak dzisiaj jest inaczej - media i witryny sklepowe "czarują" nas jakąś dziwną i nie wiadomo jaką Gwiazdką, już nawet w listopadzie, a gdy przychodzi czas Świąt Bożego Narodzenia bańka pryska i wracają do szarości, beznadziejności i tego wszystkiego co nam ma przypominać, że jesteśmy nikim wobec potęgi łam mediów i witryn sklepowych.

Dlatego protestujmy - wbrew wszystkim i wszystkiemu, wbrew całemu światu nie rezygnujmy z Radości, Świętowania i Szczęścia aż do Trzech Króli. Kościół świętuje nadal, a my powinnyśmy razem z nim!

 

BoanergesX

 

P. S.

 

Z tematów misiowatych, to dzisiaj przypada 95. rocznica wybuchu zwycięskiego Powstania Wielkopolskiego.

BoanergesX
O mnie BoanergesX

"W ostatecznym rozrachunku nie będzie ważne, czy pisaliśmy dobrze czy kiepsko, czy walczyliśmy szpadą czy cepem, ważne będzie po której stronie walczyliśmy." i "Gdyby ludzie myśleli niezależnie - to jest, niezależnie od innych ludzi - każdy zaczynałby rozumować zawsze od początku i docierał prawdopodobnie tam, gdzie dotarł przed nim jego ojciec. Postęp, o ile w ogóle istnieje, musi oznaczać wnikliwe studia nad przeszłością i przejęcie całego jej dziedzictwa." G. K. Chesterton "To co wiem, już mi w pełni wystarczy. Jesteśmy w strasznym stanie. To co oni z nami zrobili, i to cośmy ze sobą pozwolili zrobić, woła o pomstę do Nieba. Mam nadzieję, że Pan Bóg jest naprawdę nieskończenie wyrozumiały." Krzysztof Osiejuk „Jeśli chcecie mnie obrazić, to nazywajcie mnie dziennikarzem” Ja

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości