Forum Acontrario Forum Acontrario
832
BLOG

Strona Zespołu i Biała Księga blokowana w Polsce

Forum Acontrario Forum Acontrario Polityka Obserwuj notkę 4

Przez kilka dobrych miesięcy byłem święcie przekonany, że strona zespołu parlamentarnego ds. zbadania przyczyn katastrofy z 10/4 została zlikwidowana.



Kilka lub kilkanaście, bo już nie pamiętam od kiedy strona ta nie działa na moim sprzęcie. Wchodząc na

http://www.smolenskzespol.sejm.gov.pl

niezależnie od posiadanego w domu komputera (to samo IP) witał mnie komunikat:



obrazek
Kliknij obrazek, aby powiększyć

Na stronie byłem chyba tylko raz rok temu szukając stenogramów przesłuchań, potem już się nie zalogowałem.


Żyłem święcie przekonany, że stronę zlikwidował URM Tuska gdy tymczasem... innym osobom z redakcji wchodziła bez problemu.

Parę dni temu użyłem proxy ukrywając swoje IP na stronce hide.pl. I stronka wskoczyła od razu.

I teraz pytanie. Czy to dostawca usług zablokowal mi dostęp, czy też może administracja zespołu zablokowała moje IP a jeśli tak to z jakich powodów skoro nic z tamtej strony nie ściągałem i nie nadwyrężałam im ruchu na stronie.

W każdym razie pozdrawiam pana Macierewicza i administrację jego strony.

A może nie jestem jedyną osobą, której zablokowano dostęp do strony Zespołu?

Volt

PS 1 Blogerzy z NE zaczęli klikać na stronę: http://www.smolenskzespol.sejm.gov.pl/
U połowy strona się nie otwarła, u drugiej połowy otwarła, ale nawet u tych, u których się otwarła - nie działa link do pdfa z Białą Księgą

jest to o tyle dziwne że plik ten istnieje fizycznie i po podpięciu w tagi [ pdf ] wyświetla się u nas (na forum) bez problemu

Wygląda na to, że nawet te osoby, które mogą wejść na stronę AM nie mają dostępu do Białej Księgi, ale tylko z terenu Polski, znajomy z Niemiec pobiera plik pdf bez problemu, blogerka z Irlandii pobiera pdf bez problemu

Proszę więc o testy i kilkanie na poniższe link:


---> http://www.smolenskzespol.sejm.gov.pl/

---> http://www.smolenskzespol.sejm.gov.pl/bialaksiega.pdf

u mnie 2 x ERROR, brak dostępu

używając anonimowego IP np. http://anonymouse.org/ wchodzę na pierwszy link ale drugi dalej nie działa; jest to powszechne zjawisko wśród blogerów, nie tylko na moim komputerze

wygląda na to, że w Polsce utrudnia się dostęp do strony Zespołu i Białej Księgi.Witamy na Białorusi.

Piszemy o wszystkim co nas otacza, szukamy prawdy niezależnie od tego gdzie ona się znajduje. Razem tworzymy nową rzeczywistość.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka