Adam Zło Adam Zło
258
BLOG

Pytanie o cenzurę?

Adam Zło Adam Zło Rozmaitości Obserwuj notkę 6

 Mam pytanie do szanownych Państwa Blogerów i Administracji:
Czy często się zdarza Państwu to, że notka ginie z Państwa bloga na S24 bez słowa wyjaśninia?
Moja ostatnia notka pod tytułem "Ja, Ty i Fym" jest w dniu dziesiejszym ciągle usuwana?
Dlaczego?
Ja wiem, że być może piszę całkowicie niegramatycznie i antyortograficznie i na ogół bez sensu,
ale przydałoby się choć słowo wyjaśnienia...

No i czemu akurat tamta notka, skoro inne moje durne notki wiszą na S24? 


P.S. Nie nawołuję nigdy w notkach do nienawiści czy do czynów zakazanych prawnie, staram się też nie obrażać innych...

Adam Zło
O mnie Adam Zło

mój antykomor: http://antykomor.blogspot.com/

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości