Adam Jeziorski Adam Jeziorski
289
BLOG

*****

Adam Jeziorski Adam Jeziorski Rozmaitości Obserwuj notkę 2

 

spoglądam na życie

nie widzę zmian

nie widzę różnic

nic się nie zmieniło


 

a jednak jest jakieś inne

takie nie moje

takie odległe

bez spojrzenia w przyszłość


  

i teraz już nie wiem

jak mi jest lepiej

z wiarą nadzieją

czy bez niej


  

otulony barierą

czekam na rozstrzygnięcia

które dzieją się beze mnie

na zakończenie trudnych spraw


 

gdzieś tak koło mnie

jest tykająca bomba

mam nadzieje że wybuchnie

i wtedy nastanie ład


  

wtedy będzie można się cieszyć

jej bliskością i jej spokojem

bez problemów świat

czy to jest realne


  

mam nadzieje że tak

bo tęsknie do niej

i czekam na przyszłość

na przyszłość we dwoje

uśmiechnięty,pogodny i romantyczny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości