Adam Wielomski Adam Wielomski
93
BLOG

Lech Kaczyński popiera maoistę

Adam Wielomski Adam Wielomski Polityka Obserwuj notkę 6

"Prezydent Lech Kaczyński popiera kandydaturę Jose Manuela Barroso, który ubiega się o ponowny wybór na stanowisko przewodniczącego Komisji Europejskiej - poinformował prezydencki minister Mariusz Handzlik" /onet.pl/

Na wikipedii czytamy pod hasłem "Barroso":

Początki kariery

Polityką zaczął zajmować się jeszcze jako student. Był członkiem maoistowskiego Rewolucyjnego Ruchu Portugalskiego Proletariatu, które uczestniczyło w rewolucji goździków obalającą w 1974 r. wojskową dyktaturę Salazara w Portugalii. W okresie przejścia do demokracji, zmienił poglądy na centrolewicowe: w grudniu 1980 r. został członkiem centrolewicowej Partii Socjaldemokratycznej (PSD), a od 1999 r. jej przewodniczącym. Jestem centrowym socjaldemokratą, politykiem umiarkowanym, reformatorem, w żadnym razie neoliberałem - mówił o sobie w 2004 r. Komentując swój udział w ruchu komunistycznym stwierdził: Nie wstydzę się tego co robiłem gdy byłem 18-latkiem na wydziale prawa w Lizbonie w tych rewolucyjnych czasach. Teraz jestem umiarkowany, ale myślę że został mi ten sam entuzjazm.


Źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/Jos%C3%A9_Manuel_Dur%C3%A3o_Barroso

Nie prościej od razu poprzeć Danutę Hubner?

Adam Wielomski

www.konserwatyzm.pl

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka