adas wraca nowe adas wraca nowe
20
BLOG

Spot do... niczego

adas wraca nowe adas wraca nowe Polityka Obserwuj notkę 7

I pochwal Platformę! Opiewany filmik okazuje się być gigantycznym strzałem we własną stopę. Nadal jest genialnie pomyślany, ślicznie wykonany, ale jeden drobny szczegół - prawie banał - niszczy cały efekt.

Idzie o mapę Polski, na której brakuje... pewnego miasta.

Tak, tego właśnie... Gorzej - przy dorobianej jej gembie - Platforma wywalić się nie mogła. Nie do wiary... Tak się wyłożyć...

To musi być sabotaż. Misio K. z Doktorem Markiem późną nocą wkradli się do Tajnej Siedziby Głównej PO (w Wilczym Szańcu, ale wiecie to nie ode mnie), kilka pociągnięć myszką, i stało się. Ewentualnie Thuske chce zagrać ofiarę PiSowskiej nagonki, a diaboliczny plan właśnie wprowadzany jest w życie...

PiS zasługuje na pochwały - za szybką i finezyjną reakcję.

wzmacniam lewą nogę tylko czego? -- Trzeba patrzeć PO na ręce. Uff, jak dobrze... żeby jeszcze było na co... (już jest! ale nie w sensie pozytywnym, oj nie) -- Aha, blogi polecane, to te do których (aktualnie) chcę mieć szybki dostęp. Często kompletnie obce mi ideowo i nie tylko. Proszę ich nie łączyć z moją pisaniną! Autorzy mi się poobrażają.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka