adas wraca nowe adas wraca nowe
40
BLOG

Rozprawiać o Katarynie

adas wraca nowe adas wraca nowe Polityka Obserwuj notkę 0

W Dzienniku skończyli się dziennikarze. Krasowski właśnie rzucił swój ostatni atut w wojence z internetem czyli Michała Karnowskiego. A ten do rozmowy zaprosił, zgaduj zgadula, Azraela. Kto chce, niech czyta:

Azrael: Blogerzy grzeszą pychą

Mi przyszło to z trudem. Prosty chłop ze mnie, gdzież mi do finezji Majora czy pracowitości Kataryny, więc prosto będzie: skurwysyństwo.

Nie obchodzi mnie, że - w teorii - Azrael ma sporo racji. Po prostu nie obchodzi. Taka miła intelektualnie, o wolności w necie i w ogóle wolności, pogawędka byłaby na miejscu tydzień temu. Dziś jest jedynie spóźnionym akcesem do nagonki. Sankcjonuje butowanie.

PS Kto to jest Azrael? Gdzie nazwisko pod wywiadem? Z anonimami gadacie? Państwo Dziennikarze z koziej d..y,  bądźcie konsekwentni!

wzmacniam lewą nogę tylko czego? -- Trzeba patrzeć PO na ręce. Uff, jak dobrze... żeby jeszcze było na co... (już jest! ale nie w sensie pozytywnym, oj nie) -- Aha, blogi polecane, to te do których (aktualnie) chcę mieć szybki dostęp. Często kompletnie obce mi ideowo i nie tylko. Proszę ich nie łączyć z moją pisaniną! Autorzy mi się poobrażają.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka