adas wraca nowe adas wraca nowe
30
BLOG

Krzyż w sali lek... wyborczej

adas wraca nowe adas wraca nowe Polityka Obserwuj notkę 0

Łamie coś? Jakieś głupie ustawy?

Drugi przypadek jest trudniejszy. Członek najbliższej rodziny dostrzegł gdzie postawiłem krzyżyk i matczyną ręką próbował wybić z głowy... i zagroził że przed następnymi wyborami zabierze dowód. Do kogo mam się teraz zwrócić o ochronę? Co z tym zrobić?

A serio - jak to jest ze wczorajszą notką sir R.? Mireks pod nią cytuje tekst wiszący na kilku portalach:

Zakazem objęte są wszelkie wystąpienia polityczne, manifestacje, audycje radiowe i telewizyjne z udziałem kandydatów, publikacje na ich temat

Rymarz w 2007 stwierdził:

● Jak prawo wyborcze traktuje internet?

– Informacje wyborcze zawieszone w internecie do piątku są legalne, ale osoby zamieszczające informacje wyborcze na stronach internetowych po godzinie 24 w piątek podlegają tej samej karze co osoby ukarane za rozrzucanie ulotek.

Może rzeczywiście net potrzebuje trochę porządku? Ale jak już politycy się za to wezmą...

wzmacniam lewą nogę tylko czego? -- Trzeba patrzeć PO na ręce. Uff, jak dobrze... żeby jeszcze było na co... (już jest! ale nie w sensie pozytywnym, oj nie) -- Aha, blogi polecane, to te do których (aktualnie) chcę mieć szybki dostęp. Często kompletnie obce mi ideowo i nie tylko. Proszę ich nie łączyć z moją pisaniną! Autorzy mi się poobrażają.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka