adas wraca nowe adas wraca nowe
25
BLOG

Robert K. czyli Kwiatkowski

adas wraca nowe adas wraca nowe Polityka Obserwuj notkę 4

Niezobowiązująco rozmawia sobie z Lipińskim ostatnio. To o czym rozmawia mnie w tej chwili obchodzi średnio (dopóki Kojaka puszczają!), ale nie potrafię wyjść z podziwu, że do rozmów w takim gronie w ogóle doszło.

Drogie Nielemingi!

Jak się czujecie? Oszukani? Czy Moralnie wzmocnieni?

A może już nie pamiętacie? Młodego Zbyszka Ziobry? Niezbrodniarza Rokity?
Pionowych korytarzy? Ku...ków w oczach? I skarpetek Nadredaktora?

Jak już jesteśmy przy Nadredaktorze - tradycyjnie można ogłosić "Ostateczny
koniec monopolu Adama Michnika" w wyniku tej umowy. A to wartość ponad
wszystkie! Ja bym się trzymał tej wersji. Jedynkę dostanie ludowa prawica, a
Dwójkę patriotyczna lewica. Migalski z Kur...skim jakoś to sprzedadzą.
Pierwszy intelektualnie, drugi... inaczej...

Swoją drogą, Napieralski to ma jednak jaja. Czasem... Ale że PiS aż tak zależy na telewizji, że przymykają oczy na upadek najważniejszego mitu założycielskiego IV RP?! Słuszną ma linię nasza partia...

wzmacniam lewą nogę tylko czego? -- Trzeba patrzeć PO na ręce. Uff, jak dobrze... żeby jeszcze było na co... (już jest! ale nie w sensie pozytywnym, oj nie) -- Aha, blogi polecane, to te do których (aktualnie) chcę mieć szybki dostęp. Często kompletnie obce mi ideowo i nie tylko. Proszę ich nie łączyć z moją pisaniną! Autorzy mi się poobrażają.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka