adas wraca nowe adas wraca nowe
20
BLOG

Ludwik Dorn szefem CBA?

adas wraca nowe adas wraca nowe Polityka Obserwuj notkę 13

To nie mój pomysł, z góry zastrzegam, a Entefuhrera z zaprzyjaźnionego forum, nie trzeba nawet dodawać  - antykaczysty. Pisze on:

Jeśli prawdą jest, że los Mariusza Kamińskiego został już

przesądzony (podkreślam - jeśli), to tylko taka nominacja
mogłaby uchronić Tuska przed wizerunkową katastrofą.

Oczywiście, Ludwik Dorn nadawałby się na to stanowiska nie dlatego,
że jest łatwy do zaakceptowania dla wszystkich; przeciwnie - raczej
wszystkich by (ale naprawdę wszystkich) uwierał...

I  mi się ten pomysł bardzo podoba. A Wam? Wkurzony na cały (prawicowy) świat Krwawy Ludwik byłby najlepszą opcją. Najlepszą z niedobrych, to prawda (Julka! kandydat PSL albo, nie daj Boże, "autorytet prawniczy").

A tak w ogóle pomysł z dymisją mi się absolutnie nie podoba. Teraz to już Tusku trza zęby zacisnąć i dojechać do końca kadencji. Pomęczcie się razem z Mariuszem Kamińskim - notabene co za idiotyzmy z zarzutami korupcyjnymi, o czym ze swadą i właściwą sobie elegancją mamratał minister Czuma?

No chyba, że Mario sam planuje odejść. No cóż, Pałac Prezydencki czeka. A Rzepa będzie miała co publikować przez najbliższy rok, dziennikarstwo śledcze dostanie nowego impulsu. Wiem, wielu się taki scenariusz bardzo spodoba. Mi nie, oj nie.

wzmacniam lewą nogę tylko czego? -- Trzeba patrzeć PO na ręce. Uff, jak dobrze... żeby jeszcze było na co... (już jest! ale nie w sensie pozytywnym, oj nie) -- Aha, blogi polecane, to te do których (aktualnie) chcę mieć szybki dostęp. Często kompletnie obce mi ideowo i nie tylko. Proszę ich nie łączyć z moją pisaniną! Autorzy mi się poobrażają.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka