adas wraca nowe adas wraca nowe
26
BLOG

Agent Tomek - żaden profesjonalista

adas wraca nowe adas wraca nowe Rozmaitości Obserwuj notkę 0

Nie nadaje się do tej roboty. W tym zawodzie nie można pękać, dupę twardą
trza mieć, a przede wszystkim - nie wolno gustować jedynie w kobietach atrakcyjnych lub względnie atrakcyjnych. Jak Marczuk (pycha!), Kwaśniewska czy nawet Sawicka...

Trzeba także obsługiwać - choć o gustach i urodzie się pono nie dyskutuje -
niewiasty mniej urodziwe czy też w latach posunięte. A agent Tomek tak nie
potrafi. Z Panią Wróbel, Sobecką czy Gilowską się nie umówi. Nie da rady. A
ile Polska na tym traci, wie tylko on. I szef Kamiński.

Dziwi ino, że za nieatrakcyjne uważa Panie: Kotecką, Szczypińską czy nawet
Kempę. Ale może nie chce rozbijać szczęśliwych związków? Ale tak nie wolno,  prawo, Polskę naszą kochaną, dobropolski, zawsze trzeba stawiać ponad miłością!

I jak się te Panie czują? Kobieta płci żeńskiej, mimo że polityk, pozostaje kobietą. I taka kobieta, pardon: polityk patrzy w lustro i smutno myśli: a dlaczego mnie nie zaczepiają, nie podchodzą, nie emablują. A te komuszo-peowskie wywłoki to od razu. Czego mi brak?
--
Ludwik Dorn na szefa CBA! Najlepszy z najgorszych...

wzmacniam lewą nogę tylko czego? -- Trzeba patrzeć PO na ręce. Uff, jak dobrze... żeby jeszcze było na co... (już jest! ale nie w sensie pozytywnym, oj nie) -- Aha, blogi polecane, to te do których (aktualnie) chcę mieć szybki dostęp. Często kompletnie obce mi ideowo i nie tylko. Proszę ich nie łączyć z moją pisaniną! Autorzy mi się poobrażają.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości