adas wraca nowe adas wraca nowe
344
BLOG

Pamiętacie kto jest ministrem sprawiedliwości?

adas wraca nowe adas wraca nowe Polityka Obserwuj notkę 1

Ja muszę przyznać, że chwilę musiałem wytężyć mózgownicę. A i nawet
wtedy nie byłem pewien imienia, zgadywałem... I nie trafiłem.

Sam nie wiem czy to plus czy minus. Pewnie plus ujemny. W
poprzednich pięciu latach minister sprawiedliwości, kto by nim nie
był, gwarantował największy show medialny ze wszystkich naszych
politykierów. Wcześniej SLD, AWS próbowały grać znanymi nazwiskami.

A teraz? Na razie - po fali wspominkowych artykułów - w sumie cisza. To oznaka normalności czy
nienormalności? Czy ministra sprawiedliwości powinno być pełno w
mediach, media powinny o nim codziennie donosić (tak, to jest to
słowo) na pierwszych stronach dzienników i w pierwszych dżinglach w
dziennikach radiowo-telewizyjnych?

Czy w ostatniej zwłaszcza dekadzie rzeczeni politycy i wspomiane
media zwyczajnie wyprały nam wszystkim mózgi?

wzmacniam lewą nogę tylko czego? -- Trzeba patrzeć PO na ręce. Uff, jak dobrze... żeby jeszcze było na co... (już jest! ale nie w sensie pozytywnym, oj nie) -- Aha, blogi polecane, to te do których (aktualnie) chcę mieć szybki dostęp. Często kompletnie obce mi ideowo i nie tylko. Proszę ich nie łączyć z moją pisaniną! Autorzy mi się poobrażają.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka