adkra adkra
131
BLOG

Karły moralne

adkra adkra Polityka Obserwuj notkę 6

Pamiętacie jak nazwano braci Kaczyńskich "karłami moralnymi" bo nie oddają hołdów Wałęsie. Pamiętacie naczelny autorytet dzielący ludzi na bydło i niebydło. Mam prośbę wpisujcie nazwiska tych niekarłow moralnych i tego nie bydła, bo nie wiem komu mam się odwdzięczyć za takie upoorzenie Polaków. Mam swoje pierwsze typy ale to raczej IV liga opluwaczy, ale to są wg mnie najżałośniejsi z żałosnych:

Z. Hołdys

A. Mleczko

Mąż Śp. Agaty Mróz

K. Daukszewicz.

Wymmieniłem dlatego tych, bo o nich nikt jeszcze nie wspomniał a ich zachowanie było bardzo znamienne

adkra
O mnie adkra

Staram się samodzielnie myśleć, niezależnie od mediów. Wyleczony z GW od czasów śmierci Zbigniewa Herberta

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka