Administracja Administracja
2241
BLOG

Temat Dnia: Wojewódzki i Figurski przeproszą Ukrainę?

Administracja Administracja Polityka Obserwuj notkę 47

Ministerstwo Spraw Zagranicznych Ukrainy zażądało przeprosin za wypowiedzi dziennikarzy radia Eska Rock Kuby Wojewódzkiego i Michała Figurskiego, które "obrażają cześć i godność Ukraińców".

Oburzenie nie tylko ukraińskiego MSZ, ale również wielu Polaków, wywołała audycja „Poranny WF”, w której Wojewódzki i Figurski rozmawiają o przegranym przez Ukrainę meczu mistrzostw Europy w piłce nożnej.

Ten pierwszy deklarował między innymi, że "zachował się jak prawdziwy Polak" i "wyrzucił swoją Ukrainkę". Figurski natomiast dodał ze swej strony: "Ja po złości jej dzisiaj nie zapłacę" oraz "Powiem ci, że gdyby moja była chociaż odrobinę ładniejsza, to jeszcze bym ją zgwałcił".

Przebieg rozmowy prezentujemy niżej:
Kub Wojewódzki: A wiesz co ja wczoraj zrobiłem po tym meczu z Ukrainą?
Michał Figurski: No?
KW: Zachowałem się jak prawdziwy Polak...
MF: Kopnąłeś psa.
KW: Nie, wyrzuciłem swoją Ukrainkę.
MF: A to dobry pomysł... Mi to jeszcze nie przyszło.. Wiesz co? Ja po złości jej dzisiaj nie zapłacę.
KW: Wiesz co, to ja swoją przywrócę, odbiorę jej pieniądze i znowu wyrzucę.
MF: Powiem Ci, że gdyby moja była chociaż odrobinę ładniejsza, to jeszcze bym ją zgwałcił.
KW: Eee... ja to nie wiem jak moja wygląda, bo ona ciągle na kolanach.

Czy Waszym zdaniem Kuba Wojewódzki oraz Michał Figurski powinni przeprosić Ukrainę za te słowa? Czy może mieściło się to w granicach żartu i MSZ Ukrainy nie ma powodu, by domagać się przeprosin? Publikujcie na ten temat notki i dodawajcie je do lub czasopisma Temat Dnia.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka