Ida Marcowa Ida Marcowa
65
BLOG

Groźne CHAMSTWO!

Ida Marcowa Ida Marcowa Polityka Obserwuj notkę 5

Chwyciłam rano Rzepę, nie ukrywam, że w nadziei, że znajde coś na temat "sprawy Kataryny", i znalazłam.

Nie mogę do końca uwierzyć w to, co przeczytalam na drugiej stronie. Mam na myśli fragment listu Krasowskiego. Jestem tak wściekła, że nawet nie wiem, co napisać, żeby to miało ręce i nogi.

Kurna! Kto tu wylewa z siebie żółć?! My?!

Czy nie wykrywanie wielkich afer, a choćby jedynie ich analizowanie, komentowanie życia politycznego, powoduje, że jesteśmy gorszy gatunek ludzi - gorszy od dziennikarzy?! Czy bycie osobą prywatną odbiera nam prawo do wolności wypowiedzi?!

Gdzie my żyjemy?! W Chinach Ludowych, czy na Kubie?! Tekst Krasowskiego uważam za CHAMSKI, żeby nie powiedzieć gorzej... Jest on też niebezpieczny, bo autor chce nam pokazać, gdzie nasze miejsce. To może być początek ograniczania wolności słowa w necie. Nie wolno nam do tego dopuścić!

Tak na koniec -  w sumei dobrze się stalo, że Krasowski napisał taki tekst. Wyszło szydło z worka, facet obnażył się kompletnie. Aż mi go żal.

Ida Marcowa
O mnie Ida Marcowa

Poznanianka, absolwentka Wydziały Prawa i Administracji oraz Wydziału Teologicznego na UAM. Patrzę na świat z perspektywy Dziecka Bożego :)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka