Nowak Nowak
60
BLOG

Spostrzeżenia urodzinowe

Nowak Nowak Kultura Obserwuj notkę 5

   Trochę dziwnie się czuję – zbiegło się kilka zdarzeń, które stawiają mnie w nowym, świeżym położeniu – chociaż całkiem pozornym.
   (a) Mam dzisiaj urodziny.
   (b) Kiedy na ekranie zaprzysięgał się Obama – właśnie, po półrocznym remoncie, zacząłem rozkładać nową wykładzinę. Change has come!
   (c) Raz na jakiś czas mam przeczucie, że w 2009. roku przytrafią mi się jakieś przyjemne rzeczy. Jest to przeczucie egocentryczne i prywatne... a może ma związek z wczorajszym maratonem w BBC World? [Brytyjski korespondent na żywo z Waszyngtonu: „Jeżeli jest coś, co Amerykanie robią naprawdę dobrze, to są to parady”].
   Ze względu na ogólny salonowy marazm (z łatwością poddaję się takim nastrojom – nagle moja fotka zrobiła się adekwatna) – jakoś brakuje mi energii, żeby dźwignąć bardziej literacką formę. Kontynuuję spostrzeżenia (i numerację).
  5) Chyba już kiedyś wspominałem, że bardzo lubię Internet i komputery, ale internautów i komputerowców już niespecjalnie (jako, formalnie rzecz biorąc, „technik informatyk” jestem mocno zakompleksiony).
   W związku z powyższym, w Internecie czytam głównie to, co najpierw zostało gdzieś wydrukowane. Innymi słowy: do blogów zaglądam sporadycznie, salonowych czy jakichkolwiek innych. Jeżeli coś się wydarza w „rodzimej blogosferze” (brzmi jak „domowe ognisko” – niby przytulnie, ale pachnie tragedią) – ja dowiaduję się o tym jako ostatni.
   Ostatnio ostatni dowiaduję się o wszystkim – włącznie z tym, że portal Salonu – chyba w ramach lokalnego christmas (?) egg – podmieniono zupełnie na żywca. [spostrzeżenie sprzed dwóch tygodni]
   6) W związku z powyższym. Może z czasem przyzwyczaję się do „nowego” „Salonu” („przyzwyczajanie jest wrogiem miłości”) – ale tak najsampierw, to bym chciał odzyskać moje skrzętnie kolekcjonowane tagi (prof. Miriam proponuje: „zakładki”).
   7) Mam jeszcze jedno spostrzeżonko. Czy administrator może zbanować sam siebie? Jeżeli tak, to chciałbym zaznaczyć, że stylistyka, interpunkcja i (przede wszystkim) ton p. Krawczyka poważnie mnie irytują.
  8) Przy okazji i, w pewnym sensie, á propos – red. Orliński przegiął pałę (aforyzm o rekinie zawsze był Seriously Uncool). Redaktorowi (i to już chyba na starość) zaczęła odbijać palma.
   „Kto ma wiedzieć o istnieniu bloga Barta czy mojego bloga, ten wie. Tamte dupki [ludzie przeglądający www.blogroku.pl – wypomina N.]i tak nie są w stanie nawiązać rozmowy na poziomie, bo po prostu za nami nie nadążają - robimy za dużo skrótów myślowych, za dużo nawiązań do książek, których oni nie przeczytali, do tekstów piosenek, których oni nie rozumieją itd.”.
   A taki fajny był z niego herbatnik...
Łódź, 21 I 2009
Nowak
O mnie Nowak

14 I 2009 Spostrzeżenia geopolityczne 16 XII 2008 Christmas... Mouse! 10 XII 2008 Christmasy - Skalden 6 XII 2008 Christmasy - Moja Faja 18 XI 2008 Niepowiedzonka 22 XI 2008 Raista? Nein! 22 XI 2008 Em Es Kwadrat 18 XI 2008 Autorytet w proszku 15 XI 2008 Zakompleksiony program 11 XI 2008 To jest tak 5 XI 2008 Salonek bloginy 3 XI 2008 Totalniactwo 26 X 2008 Leopold czterech kultur 21 X 2008 Tereferendum 20 X 2008 Jeszcze raz, nieco jaśniej 6 X 2008 Jak gdyby nigdy nic 30 VI 2008 Cienki Bolek. Finał 28 VI 2008 Płaczę na filmach, gdy… 23 VI 2008 Cienki Bolek. Wspomnienie 22 VI 2008 Rocznica 13 VI 2008 Karny za chamstwo 8 VI 2008 Spontanicznie (2) 20 V 2008 Spontanicznie (1) 10 V 2008 Allen i za co lubię realizm 5 V 2008 Biurofilia 29 III 2008 Nowa stara ignorancja 12 III 2008 Niejasna estetyka 6 III 2008 Człowiek Kultury 11 II 2008 McDonald's a sprawa łódzka 8 I 2008 Scherzo 31 XI 2007 Życzenia staroroczne 22 XI 2007 Ekshumując Gutenberga… 17 XI 2007 Mistrz Andrzej 4 XI 2007 Wszystkich Świętych 2 XI 2007 Liberalizmu nie będzie 21 X 2007 Straszna sensacja! 14 X 2007 Praca domowa z WOS

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura