Albina Siwa Albina Siwa
527
BLOG

Augiasz odchodzi, gnój zostaje [szczegóły dla zainteresowanych]

Albina Siwa Albina Siwa Rozmaitości Obserwuj notkę 0

 

Chciałam się pożegnać...
Autor: siwa ☺ 11.01.12, 19:46

Zostawiam Państwa, po pięciu latach.
Będę wpadać, bo w Agorze i w forumowych okolicach, zostaję.
(Rozczaruję niektórych -- nie, nie wyrzucili mnie za karygodne banowanie niewinnych owieczek ;)
Będę pewnie od czasu do czasu się wtrącać, bo nie wytrzymam ;) I pisać tu i tam prywatnie.
Będę trochę tęsknić, bo dzięki Wam zdobyłam niebanalne szlify.

Sprawy forumowe przejmuje ode mnie Marrant i do niej piszcie w sprawach moderacji. Bądźcie mili ;)

Pozdrawiam i do zobaczenia

 

 

 

(sorry za spóźnienie - jakoś nie dostałam info na Twittera  ;)

 

Albina Siwa
O mnie Albina Siwa

Zaprowadzam porządek. PS Żeby uniknąć nieporozumień - toczę swoją prywatną wojenkę; osobistym wrogom Michnika i pozostałym antygazetowyborczym maniakom od razu dyskretnie wskazuję drzwi wyjściowe.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości