aldina aldina
577
BLOG

od kiedy scenariusz rozłamu w PISe?

aldina aldina Polityka Obserwuj notkę 11

przypadkiem znalazłam oznaki "zamówienia" na tzw. rozpad PISu w Internecie z 24-08-2010

Jest tam i p. Migalski jako "odbiorca zamówienia". Niczego nie sugeruję, bo mógł zostać w to wmanewrowany. Tylko zdumiewa mnie data, wskazująca na trwanie i rozmyślne planowanie tej intrygi.

A oto fragment i odsyłacz:

24-08-2010 15:32lucja:Pan Kuźmiuk

Podzielam Pana zdanie. Dziś wysłuchałam krótkiej konferencji PiS-u. Pan Kowal poruszył bardzo ważną kwestię naszej polityki zagranicznej, szczególnie naszego umocowania w strukturach PE. Dziennikarzy nie interesował ten temat. Dla dziennikarki TVN -istotniejsze były pytania o sytuację w PiS-e i czy to wreszcie ostateczny rozłam tej partii/po wypowiedzi Migalskiego/. Można ubolewać nad prymitywizmem rzemiosła dziennikarskiego, nie zmienia to jednak faktu, że PiS nie ma w takich warunkach możliwości wybicia się. Bez ostrego napiętnowania i zrywu społecznego żadna uczciwa opozycja sobie nie poradzi.

http://niezalezna.pl/blog/show/id/3044

 

aldina
O mnie aldina

Mimo nowych zawirowań wciąż staram się być sobą.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka