all in all in
26
BLOG

do pana Janke i do pana Swiechowskiego

all in all in Polityka Obserwuj notkę 11
razem ustalacie strategie jak prowadzic salon24 - dlatego pytam sie wprost: czy nie warto odpolitycznic salon24

mam propozycje (w imie dobra salonu24): niech osoby skompromitowane wczesniejszym zaangazowaniem politycznym, skonfliktowane z czescia popularnych autorow salonu24, przestana pelnic jakiekolwiek funkcje administracyjne!

wyjdzie to na dobre salonowi24, panie Janke

slowa pana Swiechowskiego: "Wpisu nie dałem na SG ponieważ zawiera nieprawdę" http://venivenissa.salon24.pl/index.html#comment_874563
swiadcza, ze rola redaktora SG polega na czytaniu wpisow i ocenianiu stopnia prawdziwosci - ciekawe wedlug jakich kryteriow?

problem nie jest latwy, bo jezeli ktos przyjmuje role takiego "cenzora" to powinien byc uczciwy, politycznie bezstronny i cieszyc sie zaufaniem w blogosferze

na szczescie to nie moje zmartwienie - to nie ja zakladalem salon24
all in
O mnie all in

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka