Ambiwalentna Anomalia Ambiwalentna Anomalia
666
BLOG

POLSKA DOSTĄPIŁA RUSKIEGO ZASZCZYTU

Ambiwalentna Anomalia Ambiwalentna Anomalia Polityka Obserwuj notkę 23

Tak, ja także dostąpiłem zaszczytu ruskiego bo jestem Polakiem. Dziś przed chwilą dowiedziałem się z Wiadomości TVP1, że zamordowani Polacy w Katyniu zostaną zrehabilitowani.

 

I tu właściwie powinienem skończyć moją notkę, bo przekracza ta informacja wszystkie moje pojęcia które posiadam.

 

Ofiary zamordowane w Katyniu, Charkowie, Miednoje w akcie ludobójstwa, rosyjska prokuratura czy rząd (wszystko mi jedno) ma zamiar zrehabilitować za to, że dostali kulę w głowę tylko dlatego, że byli Polakami. Nie potrafię już nic bardziej nikczemnego w polityce wymyśleć.

 

Zatem zadajmy sobie pytania:

 

Jakie to panują aktualnie stosunki między Polską a Rosją, że Rosjan stać na taką bezczelność w stosunkach między naszymi narodami?

 

Jakie to stosunki panują między naszymi krajami, kiedy do „trójkąta weimarskiego” zaprasza się kraj który rehabilituje ofiary które z zimna krwią mordował?

 

Jakie stosunki panują między naszymi krajami, kiedy MAK ma serdecznie w nosie wszystko co przedstawiciel Polski zgłasza w śledztwie.

 

Ja to pozostawiam bez komentarza.

Prosta i tania reklama w Internecie sprzedawana za pomocą AdTaily(PLALLADTAILY0002) WAU_tab('9bn09paqq57v', 'bottom-center')

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka