amelia niezgoda amelia niezgoda
137
BLOG

PiS wychodzi do ludzi

amelia niezgoda amelia niezgoda Polityka Obserwuj notkę 10

 

w mojej maleńkiej miejscowości…. i bardzo dobrze! Dzisiaj rano na naszym lokalnym mini ryneczku znajdowało się niewielkie stanowisko PiS-u, oznaczone sporym szyldem kandydat na burmistrza naszego miasteczka z ramienia PiS-u. Stali przy nim dwaj Panowie, sam kandydata na burmistrza i jeszcze jeden Pan: kandydat na radnego. Rozdawali ulotki, długopisy i… róże! Tak, tak: róże, a dokładnie sadzonki róż. Przy okazji oczywiście była dogodna sposobność by zamienić kilka słów z ludźmi w miłej, spokojnej atmosferze. Z tego co zauważyłam ludzie chętnie przystawali, rozmawiali. I ja przystanęłam. Zadałam kilka rzeczowych pytań, i obaj Panowie okazali się bardzo uprzejmi i pomocni. Pan Piotr, kandydat na burmistrza, dał mi nawet swój numer telefonu, by pomóc jeszcze w przyszłości.

Przypomniała mi się przy okazji historia, kiedy to pewien człowiek próbował przekonywać, że PiS nie jest wystarczająco aktywny w strukturach lokalnych. Przywołałam na to przykład Gosiewskiego, który był i jest nadal znany ze swojej ogromnej energii, aktywności i skuteczności w działaniach na rzecz społeczności lokalnej. „A Przemysław Gosiewski też był kobietą?” napisałam wtedy, bo wydało mi się oczywiste, że nawiązanie do cytatu z popularnego filmu „Seksmisja”:”Kopernik była kobietą” w sposób jednoznaczny i oczywisty zadaje kłam tego typu twierdzeniom. Niestety człowiek ten nie zrozumiał mojego skrótu myślowego i próbował wykorzystać ten incydent by mi zaszkodzić. A może tylko nie mógł się pogodzić z faktem, że ktoś może mieć inne zdanie niż on? Mniejsza o to – nie byłby ten incydent szczególnie wart wspominania, gdyby nie to, że mam właśnie dogodną okazję dobitnie i jednoznacznie podkreślić, że bardzo cenię i szanuję śp Przemysława Gosiewskiego, oraz wszystkich tych, którzy biorą z niego przykład. A aktywność PiS- u w mojej lokalnej społeczności sprawie mi ogromną radość i wszystkim reprezentantom partii Jarosława Kaczyńskiego, którzy chcą zrobić coś dobrego zarówno dla własnej lokalnej społeczności jak i całej Polski życzę jak najlepiej.

Panie Piotrze, Panie Stefanie wszystkiego dobrego, trzymam za Was kciuki!

zz7

prowadzę blog Amelia007<-->TUTAJ Licznik działa od 5.10.2013 Moja stronka o gotowaniu

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka