Amstern 3.14 Amstern 3.14
397
BLOG

Po debacie telewizyjnej Merkel - Steinbrück

Amstern 3.14 Amstern 3.14 Rozmaitości Obserwuj notkę 17

Debaty nie ogladalem, ale znam wynik. 44:43.
Zabawny byl tylko moment, kiedy oboje mowili o mejlach pisanych w Köln, ktore ida do Berlina przez USA i Wlk. Brytanie. To jak Salon24, kiedy padnie jakis serwer w Londynie labo Helsinkach, to jestem odciety.

Niewazne.
Jest w internecie Wahlomat. Automat do wyboru partii, na ktora powinno sie zaglosowac, tak by zostaly spelnione mozliwe wszystkie 38 zyczenia wyborcy.

Zastartowalem, odpowiedzialem, wynik na obrazku wyzej. Moje zyczenia spelnia najlepiej partia rencistow, potem partia obroncow zwierzat, partia zwolennikow referendow i po jeszcze jednej partii rencistow jest partia, na ktora ostatnim razem glosowalem.
Fioletowi. Partia walczaca o wiecej ducha w polityce.
die-violetten.de/

Partie obecnie zasiadajace w Bundestagu osiagniely u mnie wyniki 52% (CDU/CSU)  - 64% (FDP).

80508

O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Dim Legionnaire Coryllus Lem Zygmunt Bialas Szamanka Wieslawa Krzysztof Osiejuk Eska Szpak80 AlterNemo II Wojciech Pomorski Kate1 Giz 3miasto szczurbiurowy - Maciej Świrski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości