Amstern 3.14 Amstern 3.14
774
BLOG

Drugi dzien abstynencji czyli pochwala Lestata

Amstern 3.14 Amstern 3.14 Rozmaitości Obserwuj notkę 21

Dostalem bana u Giza 3miasto. Aktualizujac liste banow zauwazylem, ze dwoje z listy zdjelo mi po cichu bana - Szamanka i Zygmunt Bialas. Gratuluje slusznej decyzji!

Zawsze pisze, ze bany daja tylko osoby majace problem ze samym soba. Aktualna lista osob, ktore mnie zbanowaly wyglada tak - w kolejnosci otrzymania bana:

Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie:

Dim
Legionnaire
Coryllus
Lem
Wieslawa
Krzysztof Osiejuk
Eska
Szpak80
AlterNemo II
Wojciech Pomorski
Kate1
Giz 3miasto

Dla kazdego, kto tu dluzej przebywa, lista ta jest zrozumiala.

A teraz do sedna sprawy.
Powiedzmy, ze profesor Gross opublikowalby nowa ksiazke. O malej zydowskiej dziewczynce, ktora anonimowy Polak uratowal z plonacej stodoly w Jedwabnem. Zamiast ja wrzucic widlami z powrotem do stodoly, to ja zaniosl do szpitala. Gross napisalby ksiazke w formie pamietnika tej dziewczynki, ktora pare tygodni umiera w szpitalu. Fragment:

"Leżę tu w szpitalu już 19 dni i jestem w piekle... a Polacy tańczą ze szczęścia. Szczęśliwi bo mnie spalili. A mnie boli.  Boli , nie mam ust nie mam powiek, nie mam włosów , nie mam uszu. A oni są pijani szczęściem. Czasami jakiś szatan jest łaskawy , wtedy słyszę Morfina i po jakiejś chwili widzę anioły. To piękne – być spalonym i śmierdzieć , być w piekle bólu i widzieć anioły.  Jeden z nich ma twarz Tatele."

Przypuszczam, ze tej ksiazki by tutaj nikt nie skomentowal. Moze 2-3 osoby. Ufka i Pif-Paf.

A o co chodzi z Lestatem?
To ostatni Sprawiedliwy na Salonie24. Cytuje:

"mój blog odwiedzają tóżni.
nie zbanowałem NIKOGO i nie zbanuję ,ani nie skasuję .
Od ponad 7 lat mojej bytności na S24 uważam że bany i kasowanie to komunistyczna metoda znaczy Mysia się kłania.

u mnie sobie pozwala??? chyba nie bardzo ..................nawet jak na niego bardzo nie bardzo .."

Dowcip polega na tym, ze jak wyglada blog, to zalezy tylko i wylacznie od gospodarza.
Inne komenty sie pisze u ludzi normalnych, a inne u agresywnych oszolomow.

Materialy zrodlowe:
lestat.salon24.pl/120800,dziewczynka-z-tutka-i-anioly
lestat.salon24.pl/223237,dziewczynka-z-tutka-i-anioly-nie-liczac-misia
lestat.salon24.pl/338155,dziewczynka-z-tutka-i-anioly-nie-liczac-misia
lestat.salon24.pl/444252,dziewczynka-z-tutka-i-anioly-nie-liczac-misia
lestat.salon24.pl/530490,dziewczynka-z-tutka-i-anioly-nie-liczac-misia
giz3.salon24.pl/530635,poczta-polska-w-gdansku-4-45

To notka dla mnie. Zebym nie musial dlugo szukac. Bo jak zauwazylem, komentujacy i tak najczesciej tylko czytaja tytul. Wzglednie wpadaja tylko po to, zeby sobie beknac, jak jeden honorowy felozof, piszacy u mnie prosze i dziekuje, a gdzie indziej jednoczesnie, ze jestem glupkiem, bucem, etc.
Notka dla mnie. Komentowanie wyjatkowo niepolecane.

84248

O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Dim Legionnaire Coryllus Lem Zygmunt Bialas Szamanka Wieslawa Krzysztof Osiejuk Eska Szpak80 AlterNemo II Wojciech Pomorski Kate1 Giz 3miasto szczurbiurowy - Maciej Świrski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości