Amstern 3.14 Amstern 3.14
420
BLOG

Wracam z lokalu wyborczego...

Amstern 3.14 Amstern 3.14 Rozmaitości Obserwuj notkę 17

I moge oficjalnie juz zdradzic wyniki z mojego rejonu.
Prawie 1200 uprawionych, 282 glosowalo listownie (rekord!), 508 przyszlo do lokalu. CDU i SPD po 33 procenty (2 glosy roznicy), Zieloni powyzej 5%, Piraci, AfD, Lewica i FDP ponizej %% - w tej kolejnosci. Reszta otrzymala pojedyncze glosy.

12 glosowo "nieregularnych". Pare calkiem niewaznych, ktos napisal wypracowanie, zeby dawac wiecej pieniedzy na umowach smieciowych, ktos narysowal smajla na cala kartke, pare z waznym 1. czy 2. glosem, jeden glos na dwie partie naraz..
O te glosy pozarlismy sie w komisji - 4 urzedasow skrzydlatych z miasta i 5 cywilow - w ktore rubryki nalezy je wpisac, bo koncowe saldo nie zgadzalo sie z iloscia kartek w urnie. Przeze mnie wszyscy siedzieli o co najmiej godzine dluzej w lokalu wyborczym, liczyli po trzy razy co nie trzeba, a moich poprawek nie uznali. Sasiednia komisja wyborcza byla po godzinie gotowa.
Czuje, ze na nastepne wybory (za rok komunalne) juz mnie nie wezma.

21 euro diety przeznacze na kolejna ksiazke Kaczynskiego z pollitrem.



95059

O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Dim Legionnaire Coryllus Lem Zygmunt Bialas Szamanka Wieslawa Krzysztof Osiejuk Eska Szpak80 AlterNemo II Wojciech Pomorski Kate1 Giz 3miasto szczurbiurowy - Maciej Świrski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości