Zestaw obowiazkowy blogera III kategorii mistrzowskiej. Samowar mi gdzies zaginal.
Zestaw obowiazkowy blogera III kategorii mistrzowskiej. Samowar mi gdzies zaginal.
Amstern 4.19 Amstern 4.19
596
BLOG

Urodziny, znowu, jak ten czas leci...

Amstern 4.19 Amstern 4.19 Rozmaitości Obserwuj notkę 40

Wszystko gotowe, czas zaczynac.

Najpierw moja piosenka urodzinowa. "Just An Illusion" czyli "To tylko iluzjon".
Jak widac na zdjeciu wyzej zachowalem jeszcze pianino i te piekna koszule.



Ósmy rok na Salonie24. Wczoraj przypadkiem bloger Trammer sprawil mi przyjemna niespodzianke piszac notke o mnie.
trammer.salon24.pl/599603,amstern-s24-sprawa-polska
Okazuje sie, zupelnie niespodziewanie, ze nie wszyscy na Salonie24 mnie lubia.  Byly tez konkretne propozycje, jak sie poprawic. Przestac przeklinac - zrobi sie, pokochac Polske i Polakow - zrobi sie,  przestac byc Niemcem - juz zrobione, no i zeby pisac ladnie jak kiedys, jak Amstern bez numerkow.
Zobaczy sie, co sie da zrobic.

Byla tez masa cytatow od zyczliwych ludzi.
Zajrzalem do Amsterna pierwszego i tez widze cytaty. Lza sie w oku kreci. Jeden zestaw tu urodzinowo zacytuje. Szesc lat temu:

"Pan Michal Stanislaw de Zieleskiewicz wspomina dziennie o Janie Pawle II. Wczoraj zauwazylem w jego tekscie na stronie glownej mila ciekawostke i skomentowalem ja. A mianowicie w tekscie:
http://michalstanislawdezieleskiewicz.salon24.pl/98163,index.html
pan Michal pisze w kalendarium pontyfikatu m.in.:

"16 stycznia 2004     papież mówi w trakcie spotkania z rabinami z Izraela, że antysemityzm jest grzechem ciężkim"
i konczy, ze wreszcie santo subito.

Skomentowalem wczoraj ladnie, ze sluszna byla decyzja Jana Pawla II, i bardzo dobrze, ze obowiazuje nie tylko w Izraelu, ale i takoz w Polsce i Polakow. I dopisalem pare zdan, na temat przeciagajacego sie santo subito, kto i jak, bo akurat widzialem w TV audycje na ten temat.
Dzisiaj czytam w komentarzach:

@Michał St. de Zieleśkiewicz
bardzo uprzejmie Pana prosze o drobne ustępstwo i wycięcie spod tego akurat tekstu V kolumny polskojęzycznej.
Nie będzie niemiec pluł nam na Jana Pawła II.
pozdrawiam serdecznie
2008-10-17 23:08  Maryla

i odpowiedz mistrza:

Pan Amstern,
Szanowny Panie.
Pana tekst usunąłem bo nie miał nic wspólnego z moją wypowiedzią.
2008-10-18 11:26  Michał St. de Zieleśkiewicz
"

Muzyka byla, cytaty byli, to na koniec jeszcze fragment filmu z najlepszych
Gdybym ja byl Adminem na Salonie24, to moderowalbym tak jak Krzysztof Globisz w "Superprodukcji" - bo SZTUKA nie uznaje kompromisow!



74747

O mnie: "Zamiast wyciągnięcia wniosków, nasz nieoceniony Amstern kilkakrotnie mnie opluł, a następnie zaczął żądać przesłania mu obiecanego statutu."  Michal Tyrpa 20.12.07 9:44 "Z Amsternem trafil pan w sedno.Jest to zadeklarowany Niemiec... Byc moze ze jest on Zydem z gatunku wypedzonego ziomala pana Hupki..." Miroslaw Kraszewski 21.12.07 00:50 "Absztyfikanta nie znam, ale Amsterm daje pewną rekojmię, że Tyrpa niekoniecznie w tym niby trollowym sporze musi mieć rację." Galopujący Major 22.12.07 12:31 Polecaja mnie (gratuluje dobrego gustu!): Zdzislaw Sztorm Voit Dorcia Blee Obserwator z daleka Cichutki Brat_Olin Marmotte Stach Docent Stopczyk Maddogowo -Rysiek- Ci, u ktorych mam szlaban, TEZ swiadcza o mnie: Dim Legionnaire Coryllus Lem Zygmunt Bialas Szamanka Wieslawa Krzysztof Osiejuk Eska Szpak80 AlterNemo II Wojciech Pomorski Kate1 Giz 3miasto szczurbiurowy - Maciej Świrski Joanna Mieszko-Wiórkiewicz

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości