Gniewomir Świechowski Gniewomir Świechowski
62
BLOG

Jak zostałem pederastą z PD

Gniewomir Świechowski Gniewomir Świechowski Kultura Obserwuj notkę 13

Kilka osób przesłało mi wczoraj maila jakiego otrzymali od kogoś podpisującego się "Stefcia Stefcia" i piszącego z adresu wywalona_24pl@hotmail.com. Czytelnik maila dowiaduje się z niego, że autor tego wpisu, wasz uniżony sługa Gniewomir Świechowski jest... pederastą* i członkiem "homoseksualnego lobby" z forum o2.pl.

W pierwszym momencie wybuchnąłem śmiechem, ale potem mina mi zrzedła... "Stefcia Stefcia" twierdzi również, że jestem członkiem Partii Demokratycznej**! O ile wyzywanie mnie od pederastów mogę wyśmiać z przyjaciółką przy butelce wina i machnąć ręką, to sugerowanie, że jestem w Partii Demokratycznej, uważam za wysoce obraźliwe i nie mam zamiaru puścić tego płazem idiotce, która nie potrafiła nawet przeczytać ze zrozumieniem informacji, które ściągnęła z mojego profilu na Goldenline.

Kilka razy udało mi się już udowodnić, że anonimowość w necie jest iluzoryczna, więc jeśli to czytasz droga Stefciu informuję, że to co robisz jest ścigane z urzędu. Pierwsza rzecz jaką zrobię, gdy tylko upewnię się kim jesteś będzie napisanie pisma do prokuratury, a jeśli przypadkiem zdobędę twoje konkretne dane, to może i na droga cywilną.

Dla ludzi którzy otrzymali wspomnianego maila małe sprostowanie:

1. Na forum o2.pl nie piszę pod jakimkolwiek nickiem***.

2. Nie jestem pederastą.

3. Nie jestem i nie byłem nigdy członkiem Partii Demokratycznej.

4. 23 lata mieć będę dopiero za tydzień.

5. Na o2.pl nie jestem moderatorem, tylko redaktorem serwisu niusowego. (Tu Stefcia nieco zmieniła informacje skopiowane z goldelinine)****

Wszelka pomoc w ustaleniu personaliów autora/autorki tego maila mile widziana.


*)
Bo wg Stefci piszę na forum o2.pl jako "Narodowy Obserwator" i jestem tam częścią "homoseksualnego lobby". :)

**)
Bo najprawdopodobniej na profilu w goldenline.pl wyczytała idiotka, że byłem członkiem stowarzyszenia "Młodzi Demokraci" - nie wie najwyraźniej, że jest to młodzieżówka PO z PD mająca tyle wspólnego co kozi zad z trąbką.

***)
Z rzadka jako redakcja zapraszając do komentowania publicystyki o2.pl. Do sprawdzenia na forum o2.

****)
Do sprawdzenia w o2 i na GL.

 

 

 

Disclaimer Informacja: To prywatny blog i reprezentuje mój prywatny punkt widzenia, a nie moich pracodawców i redakcji dla których pracuję . Sprawy dotyczące administracji s24 proszę kierować przez formularz kontaktowy. Osoby, które nie potrafią dyskutować bez obrażania autora będą miały zablokowaną możliwość komentowania na tym blogu. Motto A my nie chcemy uciekać stąd! Krzyczymy w szale wściekłości i pokory Stanął w ogniu nasz wielki dom! Dom dla psychicznie i nerwowo chorych! Jacek Kaczmarski Zasady Copyright Zawartość tego bloga pisanego przez Gniewomir Świechowski jest dostępna na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 2.5 Polska License. Zamieszczone tu teksty można nieodpłatnie wykorzystywać na innych serwisach lub blogach w niezmienionej formie pod warunkiem podania autora i zamieszczenia aktywnego linka do tekstu. Jeśli zamieszczenie linka jest niemożliwe(papier?) proszę o informację o ew. przedrukach na maila.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura