rannal rannal
31
BLOG

Admini czy Pani Łyżeczka? A może Pan Ephores?

rannal rannal Rozmaitości Obserwuj notkę 4
Bardzo chciałabym wiedzieć, kto odpowiada za kolejność ukazywania się na Saloniku Kaneralnym poszczególnych notek. Nie mam wysokiego mniemania o moim blogowym pisaniu ale zdumiewa mnie, że na pierwszej stronie są zamieszczane aktualne notki a po kilku aktualnych stake pokazuja się notki z przed kilku dni a nawet tygodni, po czym ładuje się znowu aktualne np moje. Może lepiej byłoby powiedzieć poprostu: Pani rannal, proszę przestać nas męczyć swoimi notkami, a nie próbować, jak Pan Ephores udawać, że 5 moich wpisów z prośbą o wyjasnienie dlaczego nie mogę uzywać akapitów pisząc tekst w okienku S24 prawdopodobnie w ogóle nie było? Nie są to chyba powody polityczne, bo tematyka moich tekstów kierowanych na łamy Saloniku nie ma z nią nic wspólnego.
rannal
O mnie rannal

Jestem średniakiem. Srednia inteligencja, średni wzrost i poniżej średniej emerytura.Interesuję się człowiekiem, jego twórczością, psychiką, reakcją na różne sytuacja i to prowadzi mnie do socjologii, psychologii społecznej i politologii.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości