rannal rannal
31
BLOG

Ephoros

rannal rannal Rozmaitości Obserwuj notkę 0
Czy mogę liczyć, że na moje pięciokrotnie powtarzane pytamie: czy trudnosci ze stosowaniem akapitów wynikaja z niedoskonałosci nagłej mego komputera, czy też jest to bład programu portalu S24? Powtarzam: akapity znikają i w przypadku kopiowanie i w korzystaniu z okienka Salonowego. I podobnych ytudnosci nie napotylan umieszczając komentarze. Zapewniam Pana, ze jest to niezwykle wazne dla piszącego, a jeszcze wazniejsze dla czytajacego. Nie wierzę, że nie zdaje Pan sobie z tego sprawy, a więc dlaczego uparcie Pan mi nie odpowiada? Może po wyborach jakoś bedzie to mozliwe? Konsultowany spec od komputerów twierdzi, że kłopot tkwi po stronie S24.
rannal
O mnie rannal

Jestem średniakiem. Srednia inteligencja, średni wzrost i poniżej średniej emerytura.Interesuję się człowiekiem, jego twórczością, psychiką, reakcją na różne sytuacja i to prowadzi mnie do socjologii, psychologii społecznej i politologii.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości