rannal rannal
33
BLOG

Ja też jestem wypędzona...

rannal rannal Polityka Obserwuj notkę 3

W odezwie niemieckiej z przed 3 miesięcy, na którą powołuje się w histeryczny sposób Pan były Premier Jarosław Kaczyński, nie ma ani słowa o Polsce.

Sama należę do wypędzonych, tyle, że z dawnych Kresów Wschodnich i każdy apel o walkę z wypędzeniami może liczyć na moje poparcie. A najbardziej wymyslne figury polityczne i retoryczne nie przekonają mnie do tego by mniej współczuć rodzinom niemieckim czy czeskim, a obecnie gruzińskim, straszliwym ofiarom z Darfuru, tybetańczykom i tp niż polskim

Zapewniam wszystkich, że osobiście mimo bardzo głebokiej tęsknoty za rodzinnymi stronami ani mi w głowie nie postanie by nie tylko nie wypędzać ze Lwowa kogokolwiek,ale nawet bym tam obecnie n ie zamieszkała. Ne spodziewam sie, że Ukraińcy zbroją sie bojąc się, że dawni wypędzeni, zresztą - nie przez Ukraińców, ławą ruszą obalić granice.

Jest coś głeboko nieuczciwego w zpalaniu wzajemnych nienawiści i resentymentów. Co więcej, o ile wiem to włąśnie PiS  ustami Prezydenta głosi miłość do Ukrainy.  A co zrobiłby były Premier, gdyby pod  polską ambasadą w Kijowie zebrali sie demontrancji z protestami  pod hasłem: Polcy chcą rewizji swoich granic wschodnich?

Tak, tak... Panie b.P. Kij miewa dwa końce akto sieje wiatr - zbiera burzę, że wspomnę o pewnym reprezentancie PiS znanego z umiłowania wszelkich porzekadeł i przysłów i nazywa sie Cymański.

rannal
O mnie rannal

Jestem średniakiem. Srednia inteligencja, średni wzrost i poniżej średniej emerytura.Interesuję się człowiekiem, jego twórczością, psychiką, reakcją na różne sytuacja i to prowadzi mnie do socjologii, psychologii społecznej i politologii.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka