rannal rannal
50
BLOG

Czy ja mogę być przeproszona?

rannal rannal Rozmaitości Obserwuj notkę 64
Karnie przeczytałam większość tekstów zwiazanych z przepraszaniem na S24. No i juz teraz nie wiem czy ktoś mnie usiłował przeprosić czy nie. Bo ja nie wiem, czy jestem yntylygentem/ką, ęteligętem/ką , cz moąe inteligentką, W doatku czy jestem etosowa, czy nieinteligentna, a może, jako urodzina przed wojną wg starej pisowni - inteligientka. Czy mam w ogóle prawo do tego by być przepraszana, bo jak Azrael nie m oże to może ja mogę, a może nie mogę? Myslałam i myślałam i wymysliłam. W PRL-u w ankietach personalnych, które składało się przy kazdej okazji niezbędne było okreslenie pochodzenia: robotnicze, chłopskie, ziemiańskie (fe...) czy inteligencja pracujaca. Odwaznie wpisywałam inteligencja pracujaca i z drżeniem serca czekałam na odpowiedź czy dostałam się na studia, potem czy dostanę pracę itd. I okazuje się, że to było łatwiejsze niż znalezienie się w odpowiednim miejscu w szeregu obecnie... Proponuję wskrzeszenie kwestionariuszy ankietowych i wtedy kazdy będzie wiedział czy ma czy nie ma prawea do zakwalifikowania się do tych przepraszanych. Wzory znajdą się w IPNie, w aktach wszystkich. Takich i owakich. Niech żyje wiecznie żywy Lenin
rannal
O mnie rannal

Jestem średniakiem. Srednia inteligencja, średni wzrost i poniżej średniej emerytura.Interesuję się człowiekiem, jego twórczością, psychiką, reakcją na różne sytuacja i to prowadzi mnie do socjologii, psychologii społecznej i politologii.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości