Zebe Zebe
428
BLOG

Kluzik - Rostkowska sympatyzuje z RAŚ

Zebe Zebe Polityka Obserwuj notkę 6

Joanna Kluzik-Rostkowska udzieliła wywiadu portalowi rybnik.com.pl.

(...) Ponadto, jeśli zostanę posłem tego regionu, chcę wspierać działania na rzecz promocji śląskiego języka i kultury. Dziwię się, że pożyteczne działania podejmowane przez Ruch Autonomii Śląska w tej kwestii nie uzyskały w Rybniku szerszego poparcia (...).

Widać wyraźnie , że na nowo narodzona Ślązaczka daleko odpłynęła od spraw Śląska. Startuje w Rybniku i dziwi się Rybniczanom. A to ci dopiero !

Co prawda sama zaznacza z rozbrajającą szczeroscią, że uczy się Śląska, ale to sympatii jej na pewno nie przysporzy. Rostkowska zapowiada też tournee po gminach i miastach dawnego ROW ( Rybnicki Okręg Węglowy). Ciekaw jestem, kto z nią będzie te objazdy organizował, jak do tej pory Rostkowska nie spotkała się z rybnickim kołem PO. Mówi się, że  Jerzy Buzek będzie brał udział w tych spotkaniach. Sam wywiad rozsierdził rybnicką PO, bo Kluzik mówi w nim między innymi:

(...) Każdy z 18 kandydatów chce zostać posłem i walczy o głosy wyborców. Jednak moja rola jest inna. Jako jedynka na liście muszę zabiegać nie tyle o głosy dla siebie, ile dla całej listy. Jestem przekonana, że na mojej aktywności skorzysta cała Platforma w regionie (...).

Inną opinię wyraził mój znajomy z rybnickiej PO, zbulwersowany tą wypowiedzią. Nie będę przytaczał jego słów, bo nie chcę by mi Administracja notkę zwinęła.

Cały wywiad tutaj:

www.rybnik.com.pl/wywiady,ucze-sie-rybnika,wyw4-1076.html

Ciekawe są też komentarze Rybniczan.

Zebe
O mnie Zebe

Large Visitor Globe

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka