Anita Anita
23
BLOG

Kiedy przeprowadzka do Nowego Salonu24?

Anita Anita Kultura Obserwuj notkę 17

Od dawna zapowiadany, od dłuższego już czasu testowany przez blogerów Nowy Salon24 wciąż jeszcze nie funkcjonuje pełną parą i nie stanowi głównego Salonu.    Na co czekamy z tą ostateczną przeprowadzką?

Jestem człowiekiem czynu i takie długie czekanie mnie po prostu nudzi.  Sama przenosić się nie chcę, bo życie salonu toczy się jednak w tym starym, nowy jest  dublowany, a i to niezbyt udanie.

Poczyniłam już przygotowania do tego, aby zadomowić się w Nowym Salonie24, dokonałam więc liftingu szaty graficznej, ale nie ze wszystkiego jestem zadowolona.

Najbardziej mnie irytuje, że w profilu ograniczono możliwość umieszczania np. własnych mapek i zegara odmierzającego dni. Podobno ze względów bezpieczeństwa. Tylko mapka, z której można skorzystać wpisując odpowiedni kod, ma takie kolory, że zupełnie mi nie pasuje więc nie jestem nią zainteresowana. Szkoda, bo przyzwyczajam się do takich gadżetów, a ich brak psuje mi humor.

Nie podoba mi się też to, że nie przenoszę się tagi ze starego Salonu. Nie ma też licznika, a nie wiem, czy będzie można zainstalować jakiś własny.

Łatwo za to wklejać filmy z YouTube, za to z Gazeta.pl już nie,  ale mam nadzieję, że tylko chwilowo (pisałam już o tym do administracji)...

Niewiele eksperymentowałam w Nowym Salonie24, bo wolę to robić na żywym już organizmie, jak przeniesiemy się tam wszyscy, zatrzaskując ostatecznie za sobą drzwi starego Salonu.

Może ktoś z Szefów Salonu24, niczym premier Tusk termin wprowadzenia EURO, ogłosi wreszcie konkretną datę przeprowadzki do Nowego Salonu24, bo jako osoba dobrze zorganizowana lubię wszystko wiedzieć z odpowiednim wyprzedzeniem, a i nie za bardzo przepadam za niespodziankami w tym względzie.

Anita
O mnie Anita

e-MAIL                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura