Anna Anna
1114
BLOG

Typowanie ekstraklasy-kolejka 12

Anna Anna Rozmaitości Obserwuj notkę 98

Dla potwierdzenia różnym kołkom, którym się wydaje, że o niczym innym, jak tylko o piłce, pisać nie potrafię, dzisiaj (czyli tradycyjnie w czwartek) o.... piłce nożnej.

Żałuję, że nie mam czasu na dłuższy tekst ale nie mam czasu i już, wrzucam tylko typy.

Zresztą, oprócz meczu Lecha z Legią nic się więcej w tej kolejce nie dzieje, HA HA HA. Będzie bardzo ciężko wytypować wyniki tej kolejki, przynajmniej mnie, tradycyjnie w czwartek- nic nie przychodzi do głowy. Jutro zapewne poszukam natchnienia.

Może tylko przesadzam, i wytypujemy tę kolejkę nadzwyczaj trafnie? a może nie, tak czy śmak, ten co w tej kolejce choć w połowie wskaże trafnie zwycięzcę bądź podział punktów- ma u mnie... szacunek:-)

Mam tylko nadzieję, że w meczu Korony z ŁKS-em wszyscy przeżyją, tak piłkarze, jak trenerzy.

Niech zwycięża Lech!

 

Zapraszam wszystkich do typowania.

 

 
Kolejka 12
 
(28-31 października 2011)
 
PIĄTEK
 

Górnik Zabrze - Jagiellonia Białystok
Śląsk Wrocław - Lechia Gdańsk
 

SOBOTA
 
GKS Bełchatów - Zagłębie Lubin
Widzew Łódź - Cracovia
Wisła Kraków - Podbeskidzie Bielsko-Biała
 
NIEDZIELA
 
Korona Kielce - ŁKS
Lech Poznań - Legia Warszawa
 
PONIEDZIAŁEK
 
Ruch Chorzów - Polonia Warszawa
 
 

Przypominam (niezmiennie) że:

Są zmiany w godzinach rozgrywania spotkań oraz gramy także w poniedziałek. W piątek pierwsze spotkania zaczynają się o godzinie 18,00 oraz o 20.30, w soboty o 13.30, 15.45 i 18,00, w niedziele o 14.30 i 17,00, a w poniedziałki o 18.30.

 

http://anna.salon24.pl/327745,rusza-liga-liga-typerow

 

Anna
O mnie Anna

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości