Anna Anna
1252
BLOG

Typowanie ekstraklasy-kolejka 30

Anna Anna Ekstraklasa Obserwuj temat Obserwuj notkę 126

Jutro do wieczora nie znajdę na to czasu, więc już dzisiaj ostatnia notka meczowa.

Mistrzostwo Polski jest rozstrzygnięte ale mistrzostwo ligi typerów jeszcze nie jest, życzę wszystkim powodzenia na ostatniej prostej.

Wisła ma kelnerski zespół, co pokazała w ostatnim meczu z Górnikiem, ale te wszystkie odsunięcia oraz "drobne urazy" to jest spektakl dla ubogich. Probierz mówi, że zagrają dla siebie, i że chcą wygrać, no zobaczymy, ale ja na to nie postawie, co więcej- ten spektakl dla ubogich uważam za żenujący.

Ciekawość jak zagra Korona z Legią? nagle straci swoją moc? zobaczymy czy trener Ojrzyński pozostanie po tym sezonie generałem, czy też go po ostatniej kolejce zdegraduję, w końcu ja awansowałam, ja mogę degradować. Redaktor Wojciech Kolwalczyk już straszył, że w niedziele na Łazienkowskiej może być gorąco w związku z przefrajerowaniem MP, aż się cieszę na tę niedzielę.

Liczę też na Wilka w Chorzowie, i na Kolejorza w Łodzi.

 

Kolejka 30

(5 maja 2012)

GKS Bełchatów - Cracovia

Jagiellonia Białystok - ŁKS

Legia Warszawa - Korona Kielce

Podbeskidzie Bielsko Biała - Polonia Warszawa

Ruch Chorzów - Lechia Gdańsk

Widzew Łódź - Lech Poznań

Wisła Kraków - Śląsk Wrocław

Zagłębie Lubin - Górnik Zabrze

 

Anna
O mnie Anna

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport