Anna Anna
450
BLOG

To by było symboliczne

Anna Anna Sport Obserwuj notkę 8

Rusek najpoważniejszym kandydatem na trenera Legii? w 100-ną rocznicę powstania Klubu? o ile to się sprawdzi, to już widzę zalew tekstów przypominających historię Legii, a w szczególności tych ruskich generałów co jej w przeszłości prezesowali:-) Kapitalny marketing dla Klubu ze stolicy, w jednym z najważniejszych momentów w swojej historii.

O tym, że Leśni ludzie nie trzymają ciśnienia, i jest z nimi coś nie halo wiem od początku. Ale żeby aż tak? kibicuję ale nie wierzę, że do tego zatrudniania dojdzie.

Ale żeby tak tylko o Legii? byłby to czas stracony:-)

Mój stosunek, za przeproszeniem, do pana trenera Skorży jest tutaj dość dobrze znany, ale muszę przyznać, że spokój pana trenera, zważywszy na naszą sytuację, imponujący. Od razu widać, że dorobił się już takiego zaplecza finansowego, że takie drobiazgi jak Mistrz Polski na ostatnim miejscu w tabeli po 10 kolejkach nie robi na nim wielkiego wrażenia.

Po ostatnich meczach z udziałem Kaspera Hamalainena dochodzę też do wniosku, że najlepiej byłoby już zwolnić go z obowiązku grania w Lechu, bo ewidentnie jest już głową w całkowicie innym miejscu, szczerze mówiąc gówno mnie obchodzi w jakim.

Na przyszłość Klub powinien unikać takich sytuacji, i aż mnie tyłek boli, że po tym wszystkim co się działo z młodymi piłkarzami- przecież nie tak dawno, mamy powtórkę z seniorami.

------

Mimo, że te polsatowskie gale to jest takie trochę piccolo boksolo ale i tak ucieszyło mnie, że Tomasz Adamek obił twarz komitetu honorowego znikającej Gęsiarki.

Anna
O mnie Anna

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport