antyprawak antyprawak
526
BLOG

Rzepa jeszcze mądrzejsza od Wszołka. Jeszcze.

antyprawak antyprawak Polityka Obserwuj notkę 4

  

Dawno, dawno temu była to świetna gazeta a potem przyszły prawaki od IV RP i sp.. Nawet nazwisko Fikusa trzeba było jej zabrać. No, ale...
 
 
Dzisiaj wszedłem na jej portal rp.pl i zobaczyłem "znak czasów". Rzepka napisała sobie artykuł, jak to straszni internauci jajca sobie robią z papieża-Polaka Jana Pawła II na YouTubce. Czytam, rzeczywiście straaaaszne rzeczy, czytam i nagle... spadłem z krzesła, zaplułem monitor a brzuch mnie nadal boli od śmiechu - zobaczyłem jakiego Rzepa znalazła sobie "eksperta" od spraw Internetu! Który tak oto „się zdenerwował”:
 
"Kiedy zwykły Kowalski się obruszy na kontrowersyjny czy chamski film, YouTube machnie na to ręką. Ale gdy ITI się pofatyguje, by zdjąć film o Lechu Wałęsie, reakcja jest natychmiastowa – denerwuje się na brak reakcji na obrażanie papieża Polaka Grzegorz Wszołek, bloger"
 
 
Na szczęście Rzepa to jednak jeszcze nie gw1990 i dostrzegła dlaczego YouTube szybko usunęła filmik ITI (oraz usuwa inne, w podobnych okolicznościach) a dlaczego słabo reaguje na obruszonych/obrażonych "zwykłych Kowalskich" – i że nie jest to jakiś spisek anty-polsko-papieżowy, antykatolicka poprawność polityczna czy inna cywilizacja śmierci ale - uwaga, uwaga! - majątkowe roszczenia prawne:
 
"Wszołek nawiązuje do głośnej sprawy, gdy we wrześniu 2010 r. do sieci wyciekł nieukończony jeszcze film dokumentalny realizowany przez dziennikarzy TVN. Film, który został umieszczony m.in. w serwisie YouTube, dotyczy związków legendarnego przywódcy „Solidarności" z SB.
 
Na wniosek koncernu ITI administracja portalu już po kilku godzinach zablokowała film. Jego usunięcie tłumaczyła otrzymaniem roszczenia prawnego od koncernu. Równie szybko blokowane są polskie i zachodnie teledyski, do których roszczenia zgłaszają ich producenci."
 
 
 
Kasa, Wszołek, kasa!
 
 
 
 
antyprawak
O mnie antyprawak

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka