Maciaszczyk Maciaszczyk
530
BLOG

Przegrana kaczelnika

Maciaszczyk Maciaszczyk Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 49

Jakoś nikt nie zauważył, że Jarosław Kaczyński przegrał sprawę o zniesławienie Radosława Sikorskiego. OSZUST Kaczyński pomawiał Sikorskiego o zdradę dyplomatyczną, przy czym zarzuty, jakie mu przyPiSywał były wyssane z palca. Ciemny lud to kupił. Nikczemne PiSmówienia dotyczyły katastrofy smoleńskiej.

Na mocy prawomocnego wyroku OSZUST powinien przeprosić. Czy to zrobi, to inna kwestia. W końcu wiemy, że I Sekretarz KC PiS umiłowany kaczelnik towarzysz Jarosław jest obywatelem najlepszego sortu i stoi ponad prawem zwykłych śmiertelników.

https://www.onet.pl/informacje/onettrojmiasto/kaczynski-kontra-sikorski-prezes-pis-musi-przeprosic-na-lamach-onetu/b86plss,79cfc278

#katastrofa smoleńska

#kłamstwo

Maciaszczyk
O mnie Maciaszczyk

Sprawa katastrofy smoleńskiej ogromnie mnie poruszyła. Od dłuższego czasu czytuję regularnie blog Fizyka Smoleńska. Sam jestem inżynierem, więc fizyka nie jest mi obca. Tematy lotnicze także nie są mi obce. Latałem trochę na szybowcach. Z doświadczenia jednak wiem, że fizyka nie jest mocną stroną przeciętnego człowieka. Dlatego też chciałbym przybliżyć ten temat bez skomplikowanych obliczeń opierając się na prostych łopatologicznych przykładach. Nie zamierzam prowadzić jałowych dyskusji z ludźmi, którzy nie przedstawiają żadnych logicznych argumentów, tylko atakują mnie personalnie. W takich sytuacjach zastrzegam sobie bana bez ostrzeżenia.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka