Maciaszczyk Maciaszczyk
439
BLOG

Bzdety kuwety - spadek prędkości cd.

Maciaszczyk Maciaszczyk Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 25

Na poczynania blagiera kuwetowego, sPiSkowego propagandzisty, po prostu brak słów. Nie wiem, czy ten człowiek jest tak bezczelnie załgany, czy też po prostu bezdennie głupi. Popełnił znowu notkę, w której daje poPiS swojej ignorancji ( https://www.salon24.pl/u/niegracz/965654,salonowi-propagandzisci-mak-polegli-na-sciezce-znizania-you-know-who ). W notce zamieścił obrazek, na którym porównuje dwa podejścia z Tikilla i Smoleńska. Na obrazku widać, jakoby ścieżka podejścia w Tikkila była wyższa niż w Smoleńsku (8,5 wobec 6 stopni). W jego obrazku jest jednak zasadniczy błąd. Raport incydentu z Tikkila był sporządzany w jednostkach anglosaskich, a więc wysokość podawana była w stopach (co widać na oryginalnym rysunku), w odróżnieniu raportu ze Smoleńska. Tak więc przenosząc punkty z jednego rysunku na drugi należy przeskalować wysokość współczynnikiem około 0,3. Wtedy z ogromnego kąta 8,5 stopnia wychodzi około 2,6 stopnia, czyli z grubsza standardowa ścieżka zniżania 2 stopnie 40 minut, czyli dużo mniej od 6 stopni Tu-154 w Smoleńsku.

Oczywiście u blagiera kuwetowego rzeczowe komentowanie jest niemożliwe. Każdy potencjalny "nieprawomyślny" komentator jest dawno zbanowany.

Tak więc fizyka ma się dobrze, a sPiSkowa propaganda ledwie dycha, bo czym jest jeden żałosny propagandzista, który usiłuje PiSać za pięciu?

#katastrofa smoleńska

Maciaszczyk
O mnie Maciaszczyk

Sprawa katastrofy smoleńskiej ogromnie mnie poruszyła. Od dłuższego czasu czytuję regularnie blog Fizyka Smoleńska. Sam jestem inżynierem, więc fizyka nie jest mi obca. Tematy lotnicze także nie są mi obce. Latałem trochę na szybowcach. Z doświadczenia jednak wiem, że fizyka nie jest mocną stroną przeciętnego człowieka. Dlatego też chciałbym przybliżyć ten temat bez skomplikowanych obliczeń opierając się na prostych łopatologicznych przykładach. Nie zamierzam prowadzić jałowych dyskusji z ludźmi, którzy nie przedstawiają żadnych logicznych argumentów, tylko atakują mnie personalnie. W takich sytuacjach zastrzegam sobie bana bez ostrzeżenia.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka