Maciaszczyk Maciaszczyk
187
BLOG

Zbyt pospieszne sekcje

Maciaszczyk Maciaszczyk Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

SPiSkowi blagierzy nie ustają w mnożeniu "dowodów" na zamach w Smoleńsku. Tym razem rzekomym dowodem jest twierdzenie, że "Gdyby w Smoleńsku nie było zamachu Rosjanie nie robili by sekcji tak pośpiesznie". Pamięć sPiSkowca jest dobra tylko wtedy, gdy jest krótka. Ja doskonale pamiętam, gdy ci, co dzisiaj najgłośniej krzyczą, że sekcje były robione zbyt szybko, a przez to niezbyt starannie zarzucali, że sekcje trwają zbyt długo. Nawiasem mówiąc, gdyby sekcje były przeprowadzone drobiazgowo, z ogromną starannością, sPiSkowcy wrzeszczeliby, że sekcje trwają zbyt długo, aby zamaskować dowody zbrodni.

Przypomnijmy jeszcze raz, że sekcje przeprowadzone po ekshumacjach nie potwierdziły zamachowych rewelacji, a potwierdziły obrażenia typowe dla uczestników katastrof komunikacyjnych.  

Prawda, choć bolesna, jest banalna, a mnożenie wątpliwych wątpliwości przez sPiSkowych blagierów w żaden sposób jej nie odmieni.

#katastrofa smoleńska 

#sPiSek

Maciaszczyk
O mnie Maciaszczyk

Sprawa katastrofy smoleńskiej ogromnie mnie poruszyła. Od dłuższego czasu czytuję regularnie blog Fizyka Smoleńska. Sam jestem inżynierem, więc fizyka nie jest mi obca. Tematy lotnicze także nie są mi obce. Latałem trochę na szybowcach. Z doświadczenia jednak wiem, że fizyka nie jest mocną stroną przeciętnego człowieka. Dlatego też chciałbym przybliżyć ten temat bez skomplikowanych obliczeń opierając się na prostych łopatologicznych przykładach. Nie zamierzam prowadzić jałowych dyskusji z ludźmi, którzy nie przedstawiają żadnych logicznych argumentów, tylko atakują mnie personalnie. W takich sytuacjach zastrzegam sobie bana bez ostrzeżenia.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka