Maciaszczyk Maciaszczyk
628
BLOG

Gdzie jest wrak

Maciaszczyk Maciaszczyk Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 33

W czasie ostatniej miesięcznicy na Placu Piłsudskiego miał miejsce incydent tak zwanej Lotnej Brygady Opozycji. Władza wyraża swoje głębokie oburzenie, minister straszy sądem, a wierny lud przyklaskuje władzy... Wydaje mi się jednak, że żadnego procesu sądowego nie będzie. Dlaczego? Przed sądem musiałby paść niewygodne dla władzy pytania, pokazujące jej ZAKŁAMANIE. Gdyby ktoś nie pamiętał, to przypomnę, że towarzysz Jarosław przed poprzednimi wyborami OBIECYWAŁ rychłe sprowadzenie wraku i szybkie zakończenie śledztwa katastrofy smoleńskiej, o ile tylko PiS dostanie władzę. Było to też zapisane w programie wyborczym partii przed wyborami. Sprowadzenie wraku to miała być bułka z masłem, a wrak nie został sprowadzony wcześniej tylko dlatego, że ten "wredny" Tusk tego nie chciał. Cztery lata minęły, władza wraku nie sprowadziła, a w obecnym programie nie ma NIC o Smoleńsku. Dlaczego? Katastrofa smoleńska była wygodnym NARZĘDZIEM, drabinką do władzy. Obecnie, gdy władza jest już w rękach kaczelnika, temat przestał być wygodny. Poprzednie KŁAMSTWA na temat rychłego sprowadzenia wraku zastępuje się nowymi, a właściwie starym sloganem: wina Tuska. Temat łatwy do zweryfikowania, jeśli ma się pamięć nieco lepszą niż przeciętny pelikan i odrobinę krytycyzmu. Wystarczy zestawić wypowiedzi towarzysza Jarosława sprzed lat z dzisiejszymi, aby przekonać się, że on zwyczajnie KŁAMAŁ.

Nie powiem, żebym był jakimś specjalnym zwolennikiem metod działania Lotnej Brygady Opozycji, ale jej szkodliwość społeczna jest znikoma w stosunku do ogromnej niegodziwości władzy, która na KŁAMSTWIE smoleńskim doszła do władzy, a gdy temat stał się niewygodny, jest stopniowo wyciszany. Temat wraku już właściwie przestał istnieć, a występ LBO jest tylko krzywym zwierciadłem, satyrą na serwowane przez obecną władzę KŁAMSTWO. Skoro już wiemy, że kłamią w temacie wraku, to polecam wykonanie kolejnego kroku i zastanowienie się, czy skoro kłamali w sprawie wraku, czy godni są zaufania w większych sprawach?

Lojalnie ostrzegam, że nie życzę sobie pod notką komentarzy niezwiązanych z jej tematem. A tematem jest kłamstwo w PiS sprawie wraku i związany z tym incydent LPO.

#katastrofa smoleńska

#Lotna Brygada Opozycji

#Gdzie jest wrak

Maciaszczyk
O mnie Maciaszczyk

Sprawa katastrofy smoleńskiej ogromnie mnie poruszyła. Od dłuższego czasu czytuję regularnie blog Fizyka Smoleńska. Sam jestem inżynierem, więc fizyka nie jest mi obca. Tematy lotnicze także nie są mi obce. Latałem trochę na szybowcach. Z doświadczenia jednak wiem, że fizyka nie jest mocną stroną przeciętnego człowieka. Dlatego też chciałbym przybliżyć ten temat bez skomplikowanych obliczeń opierając się na prostych łopatologicznych przykładach. Nie zamierzam prowadzić jałowych dyskusji z ludźmi, którzy nie przedstawiają żadnych logicznych argumentów, tylko atakują mnie personalnie. W takich sytuacjach zastrzegam sobie bana bez ostrzeżenia.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka