tata i ja
tata i ja
ArtPiotr ArtPiotr
1410
BLOG

Panie Ministrze Zdrowia - już rano!

ArtPiotr ArtPiotr Polityka Obserwuj notkę 2

 

Panie Ministrze Zdrowia, pobudka!

Wczoraj w życie weszła nowelizacja Ustawy Refundacyjnej, a według niej tylko Pan w tym kraju może zrefundować leki naszych dzieci!

Przepraszam – że co? Że tak mało czasu od stycznia, że potrzebne konsultacje! A wie Pan co to mnie obchodzi.  Wprowadziliście takiego bubla. Pozbawiliście leków nasze dzieci, leków które jeszcze w grudniu były dostępne i refundowane, - a, przepraszam są refundowane(?) , tylko moje dziecko nie może z nich skorzystać. Myśli Pan że to zrozumiem, że zrozumieją to tysiące rodziców. CZEKAMY NA PANA DECYZJE PANIE DOKTORZE zdaje się pediatro. Rodzice robiąc zapasy w grudniu za cyklosporynę płacili od 3 do 8 zł za opakowanie wystarczające na 25 dni dzisiaj muszą zapłacić 460, metotrexatu w aptekach brak a „refundowany” zamiennik kosztuje 46 zł w grudniu niecałe 10 zł, sulfasarazin 68 w grudniu 19 zł itd…

W Łodzi w szpitalu w którym się leczymy mam kontakt z rodzicami których z dnia na dzień po prostu nie stać na wykupienie leków dla dziecka. Mama Ali ze szpitala im. M. Konopnickiej która ma czwórkę dzieci nie jest w stanie kupić leku dla córki za który w grudniu płaciła 3 zł a dzisiaj ponad 400 zł. Dziewczynka nie przyjmując go straci wzrok bo  MIZS atakuje wiele narządów. Nasze leczenie trwa latami. Mój syn choruje od 3 roku życia, dzisiaj ma 10 lat. Ta choroba nie skończy się jutro, za miesiąc czy rok – jesteśmy skazani na dożywocie a przy braku refundacji….

Ale co to was obchodzi … żenada

Piotr Piotrowski Łódź

 

 

 

ArtPiotr
O mnie ArtPiotr

zdeterminowany rodzic chorego dziecka

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka