AsmodeuS AsmodeuS
930
BLOG

Panie Janke jestem niezmiernie wdzięczny !!!

AsmodeuS AsmodeuS Rozmaitości Obserwuj notkę 44

Zespole S24 jestem pod ogromnym wrażeniem tego jak znakomicie potraficie wyłapać subtelności w wierszach, a już szczególnie kontekst.

Dzięki Waszemu staraniu i niewątpliwym talentom literackim moje wiersze znacząco zyskały, bez Waszej pomocy sam bym takiego efektu na pewno nie uzyskał, a tak, dzięki Wam osiagnąłąłem mistrzostwo w treści i formie.

Poniżej zamieszczam fragmenty niektórych wierszy już po wsparciu intelektualnym i artystycznym Zespołu S24.

 

 

Nasz dom gwałcony

Umiera powoli

 

On, którego całowałem próg

Po każdym swym powrocie

Jak kochanki stopy

 

 A z czym sie moze kojarzyć:

  • dom ? - naturalnie Leroy Merlin
  • kochanki stopy ? - może z grzybicą...... nie z Serwisem Opla i wymianą oleju.

 

 

I ta cisza jak struna napięta

Czas też odejść czym prędzej

Wokół ciemność niczym krewskrzepnięta

Nie zostawisz mnie więcej

  • krew ? - oczywiście  Koncentrat Pudliszki !       

 

I tak można jeszcze długo.

Przecież wyraźnie widać, że są o niebo lepsze i graficznie i literacko.

Moja wdzięczność będzie Was ścigać.

 

Pozdr.

AsmodeuS

 

ps. Dlaczego dotknął mnie taki zaszczyt, iż pomimo ukrycia mojego blogu postanowiliście zamieścić na nim tak wyszukane reklamy ???

 

I też w kontekście, może się komuś dom przypomni, zawsze to miło wrócić pamięcią do dzieciństwa, n`est-ce pas ?

AsmodeuS
O mnie AsmodeuS

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości